سرویس: سیاسی
کد خبر: 90745
|
08:17 - 1400/03/13
نسخه چاپی

معاون سیاسی استانداری اردبیل:

وضعیت ثابت کرونا در استان اردبیل/هر گونه تردد بدون مجوز بین استانی ممنوع است

وضعیت ثابت کرونا در استان اردبیل/هر گونه تردد بدون مجوز بین استانی ممنوع است
معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل گفت: وضعیت میزان بستری های مبتلا به کرونا چند روزی است ثابت مانده و این وضعیت شکننده است.

به گزارش سبلان ما ، بهروز ندایی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، اظهار داشت:با توجه به تعطیلات پیش رو، تمهیدات لازم در رابطه با محدودیت سفر بین استانی انجام شده و از ۱۱ تا ۱۷ هر گونه تردد بدون مجوز بین استانی ممنوع است و با افرادی که از قانون تعدی کنند، برخورد می شود.

وی در رابطه با تجمع افراد در ستادهای تبلیغاتی، افزود: شیوه نامه رعایت پروتکل های بهداشتی به فرمانداری ها ابلاغ شده و فرمانداری ها نیز با نظارت کامل کاندیداها و روسای ستادها را در این رابطه توجیه کرده اند و باید همه به قانون تمکین کنند.

معاون سیاسی استانداری اردبیل گفت: از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر نیز تقاضا کردیم تبلیغات ستادی خود را در زمان مقرر آغاز کنند و نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی باید همه باحساسیت بیشتر احساس مسئولیت داشته باشند.

ندایی بیان کرد: تزریق واکسن برای گروههای سنی ۷۰سال به بالا در حال انجام است و مشکل خاصی در تهیه دز اول واکسن در استان وجود ندارد و همچنین برای افرادی که قبلا دز اول تزریق شده جهت تامین دز دوم توسط عوامل دانشگاه علوم پزشکی اقدام شده و در اسرع وقت تزریق می شود.

معاون سیاسی استانداری اردبیل تصریح کرد: تهیه واکسن توسط وزارت بهداشت و درمان بر اساس نیاز استان ها تسهیم شده و هیچ مشکلی برای تامین واکسن برای رده سنی بالای ۷۰ سال مشاهده نمی شود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد