سرویس: سیاسی
کد خبر: 90841
|
22:54 - 1400/03/21
نسخه چاپی

رئیس ستاد مردمی دولت جوان انقلابی آیت الله رئیسی در استان اردبیل انتخاب شد

رئیس ستاد مردمی دولت جوان انقلابی آیت الله رئیسی در استان اردبیل انتخاب شد
طی حکمی از سوی سیدمحمد آقامیری رئیس ستاد مردمی دولت جوان انقلابی آیت الله رئیسی در کشور؛ قاسم نوجامه به عنوان رئیس ستاد مردمی دولت جوان انقلابی آیت الله رئیسی در استان اردبیل انتخاب و معرفی شد.

به گزارش سبلان ما ، طی حکمی از سوی سیدمحمد آقامیری رئیس ستاد مردمی دولت جوان انقلابی آیت الله رئیسی در کشور؛ قاسم نوجامه به عنوان رئیس ستاد مردمی دولت جوان انقلابی آیت الله رئیسی در استان اردبیل انتخاب و معرفی شد.

در بخشی از حکم ایشان آمده: با عنایت به سوابق، تجارب ارزشمند، شایستگی ها و توانمندی های علمی و اجرایی جنابعالی، بدینوسیله شما را به عنوان رئیس ستاد استان اردبیل ( ستاد مردمی دولت جوان انقلابی) در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به حمایت از کاندیداتوری آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی منصوب مینمایم.
امید است با درایت و همچنین با تلاش و رعایت اخلاق مداری و جذب حداکثری و افزایش مشارکت مردم فهیم و بکارگیری جوانان مستعد انقلابی میهن عزیزمان ایران، کوشا و پایدار باشید.

نوجامه در این خصوص گفت: حضور حداکثری و انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان انتخاب اصلح دو هدف اصلی ستاد مردمی دولت جوان انقلابی آیت الله رئیسی در استان اردبیل خواهد بود.

رئیس ستاد مردمی دولت جوان انقلابی آیت الله رئیسی در استان اردبیل عنوان کرد در همین راستا از همه آحاد مردم به خصوص از نخبگان،جوانان، بانوان، دانشجویان و دانشگاهیان عزیز درخواست میکنیم در رسیدن به این دو هدف والا ما را یاری نموده تا با استقرار دولت جوان انقلابی، نظاره گر ایران قوی باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد