سرویس: اقتصادی
کد خبر: 90863
|
08:33 - 1400/03/23
نسخه چاپی

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل:

۲۸ خرداد خاموشی نخواهیم داشت/برق مورد نیاز شمال استان اردبیل از کشور آذربایجان تأمین می شود

۲۸ خرداد خاموشی نخواهیم داشت/برق مورد نیاز شمال استان اردبیل از کشور آذربایجان تأمین می شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: برق مورد نیاز شمال استان اردبیل را از طریق واردات برق از کشور آذربایجان تأمین خواهیم کرد.

به گزارش سبلان ما ،حسین قدیمی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: برق مورد نیاز شمال استان اردبیل را از طریق واردات برق از کشور آذربایجان تأمین خواهیم کرد.

با توجه به گرم شدن هوا و افزایش مصرف برق به ویژه در مناطق شمالی با توجه به استفاده از وسایل سرمایشی، تلاشمان بر این است تا در جهت پایداری برق در این مناطق وارداتی را از کشور جمهوری آذربایجان داشته باشیم.

وی به گرم شدن هوا در هفته جاری و همراهی مشترکان در رعایت الگوهای مصرف اشاره کرد و گفت: امیدواریم با این روند کاهش مصرف در سطح استان خاموشی‌هایی را در روزهای گرم پیش رو شاهد نباشیم و مصرف اهالی استان در باب انرژی از حد مجاز اعلام شده به استان بیشتر نباشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل تصریح کرد: چنانچه تعادلی را در تولید و مصرف شاهد باشیم، قطعاً اعمال خاموشی نخواهیم داشت و با توجه به ایام حساس تبلیغات انتخاباتی و روز انتخابات سعی می‌کنیم تا کمترین خاموشی‌ها را در سطح استان اعمال کنیم.

قدیمی افزود: در روز رأی‌گیری که ۲۸ خرداد خواهد بود سعی و تلاشمان در سطح استان بر این است تا خاموشی‌های از پیش تعیین شده نداشته باشیم و چنانچه خاموشی‌های اتفاقی نیز رخ دهد، به سرعت ترمیم و اصلاح فرآیندها را انجام خواهیم داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنان امیدواریم شهروندان استان با رعایت الگوهای مصرف به وضعیت پایداری برق کمک کنند تا از این شرایط بحرانی و گرم سال عبور کنیم.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد