سرویس: سیاسی
کد خبر: 90890
|
13:54 - 1400/03/25
نسخه چاپی

در نشست بصیرت افزایی جامعه مهندسین اردبیل مطرح شد؛

مشارکت حداکثری در انتخابات، جهاد سیاسی امروز است/ تماشاگران عرصه سیاست، یاوران تخریبگران هستند

مشارکت حداکثری در انتخابات، جهاد سیاسی امروز است/ تماشاگران عرصه  سیاست، یاوران تخریبگران هستند
تحلیلگر مسائل سیاسی اردبیل با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات امنیت ساز است، گفت: تماشاگران عرصه سیاست، در واقع یاوران براندازان و تخریبگران هستند.

به گزارش سبلان ما ، پیش از ظهر امروز نشست بصیرت افزایی جامعه مهندسین استان اردبیل با حضور فعالین فرهنگی و اجتماعی اقشار مختلف جامعه مهندسی از جمله مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت و معدن و عمران  و معماری یا سخنرانی دکتر رضا قاسمیان کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

مشارکت حداکثری در انتخابات، جهاد سیاسی امروز است

سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این همایش با بیان اینکه همه دغدغه مندان نظام، پاسدار انقلاب هستند، گفت: صراط مستقیم 28 خرداد، منزل تا پای صندوق های رأی است.

وی به انتخابات سوریه نیز اشاره کرد و گفت: اغلب کشورهای اروپایی که با آغاز جنگ در این کشور و اعمال فشار برای اسد جهت براندازی ، سفارت خانه هایشان را تعطیل کرده بودند، حضور مردم در انتخابات و  خلق حماسه سیاسی  در این کشور جنگ زده  باعث شد تا کشورهای اروپایی برای بازگشت مجدد به این کشور، پشت دروازه های دمشق صف ببندند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)  برقراری امنیت و اقتدار  کشور را یکی از برکات حضور مردم در عرصه های سیاسی و اجتماعی  دانست و گفت:حضور مردم پای صندوق های رأی ، جهاد سیاسی امروز است.

وی تصریح کرد: هرکس خونخواه حاج قاسم سلیمانی است و درصدد انتقام از خادم جهان اسلام است، بداند که حضور در پای صندوق رأی و انتخاب اصلح، انتقام از استکبار است.

سردار بابازاده  با بیان اینکه مردم از مسئولین انتظار خدمت دارند، گفت:  گره گشایی از مشکلات  و راه اندازی کار مردم است که از افراد شهید باکری ها و همت ها می سازد.

قاسمیان  تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی  اردبیل نیز در ابتدای  این مراسم به تبیین موقعیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف بین المللی پرداخت و گفت: جایگاه امروز ایران اسلامی در جهان حاصل تلاش های شبانه روزی مجاهدان فی سبیل الله در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی به مسیر طی شده در 42 سال گذشته اشاره کرد و گفت: تحولات ایجاد شده بعد از انقلاب اسلامی در کشور، باعث شده است که امروز ایران در قله های علم و دانش قرار گیرد و این مسیر برگشت ناپذیر است.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه دشمنان اسلام در 42 سال گذشته هرچه در توان داشتند انجام دادند تا مانع پیشرفت های انقلاب اسلامی در داخل و عرصه های بین المللی شوند، گفت: دشمنان با ایجاد سرعت گیرهای متعدد و خطرناک سعی داشتند تا گرفتن سرعت پیشرفت  و توسعه ایران اسلامی مانع تحقق آرمان های انقلاب در احیای تمدن اسلامی و آزادی ملت ها شوند.

وی از فتنه های 78، 88 و 96 به عنوان پیچ های تاریخی انقلاب اسلامی نام برد و گفت: استکبار جهانی با کمک عوامل دست نشانده و عوامل خودفریفته داخلی در فتنه ها قصد داشت تا با براندازی نظام ما مانع تشکیل جبهه واحد جهانی برابر استکبار شود  اما با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش های شبانه روزی نخبگان  و مجاهدان فی سبیل الله همه فتنه های دشمنان از بین رفت و یاس و نا امیدی در اردوگاه دشمنان جریان یافت.

قاسمیان در ادامه سخنان خود به خرداد 97 و گرانی بنزین اشاره کرد و گفت: این توطئه دشمنان نیز با تلاش های شبانه روزی  فرزندان این آب و خاک و احداث مجتمع عظیم ستاره خلیج فارس و افزایش تولیدات بنزین با کیفیت ناکام ماند.

وی از بنزین به عنوان کالای استراتژیک جهانی نام برد و گفت: فناوران کشور با ایمان به توانایی درونی در عرصه های مختلف به خودکفایی رسیده و نیاز های کشور را در زمینه های مختلف برطرف کردند.

قاسمیان در ادامه سخنان خود به نظریات تئوریسین های غرب در مورد پیشرفت ها و شکست ناپذیری انقلاب اسلامی اشاره کرده و گفت: طبق گفته های نیچه از فیلسوفان غرب، برای قوی شدن باید قبل از پیدا کردن دوست، دشمن قوی انتخاب کرد و بنا به اقرار  تئوریسین های غرب، ایران با انتخاب آمریکا به عنوان قوی ترین دشمن، امروز به یکی از قدرت های جهان تبدیل شده است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه جبهه مقاومت را در واقع خود آمریکا با ایجاد داعش بوجود آورد گفت: بسیاری از اقدامات آمریکا خود باعث شده است اغلب تهدیدات به فرصت ها تبدیل شود.

وی با بیان اینکه امروز ایران در مسیر قدرت قرار دارد، گفت: روز به روز غرب به ویژه آمریکا رو به افول و نابودی می رود.

قاسمیان به اهداف غرب از مذاکره اشاره کرد و گفت: دشمنان با انجام عملیات روانی روی مردم، مذاکره را در سال 92 به مطالبه عمومی تبدیل کردند ولی علی رغم همه ترفندهایشان نظام ایران در مذاکرات با گفتمان سازی و منطق گفتگو  کاری کرد که همین مردم حق را به نظام دادند.

وی با بیان اینکه امروز  ایرانیان سواد سیاسی دارند، گفت:حضور حداکثری مردم در انتخابات امنیت ساز است.

این کارشناس مسائل سیاسی به سنگ اندازی های دشمنان، در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: عشق به مقام معظم رهبری خود به نهایی امنیت ساز است و این عشق خود یکی از عوامل وفاداری به نظام و انقلاب است.

وی به نقش تماشاگران در عرصه های مختلف سیاسی  اشاره کرد و گفت: تماشاگران عرصه های سیاست در واقع کمک کنندگان به تخریبگران  و اراذل هستند

قاسمیان به ویژگی های انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت:اگر رأی ما از روی فکر و منطق باشد و اهل فکر به میدان بیایند و افراد اصلح و کارآمد بر سر امور بیایندکشور در مسیر پیشرفت و توسعه گام بر خواهد داشت.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد