سرویس: سیاسی
کد خبر: 90996
|
09:41 - 1400/03/31
نسخه چاپی

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

انتخابات گامی بلند برای توسعه عمرانی و امنیت کشور است

انتخابات گامی بلند برای توسعه عمرانی و امنیت کشور است
رئیس کسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ردم با حضور حماسی و آگاهانه خود در انتخابات گامی بلند برای توسعه عمران و آبادانی و امنیت کشور برداشتند.

ولی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگارسبلان ما ، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی مغان و انگوت در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای شهر تقدیر و تشکر کرد. 

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را شاکریم که یک بار دیگر مردم متدین ایران اسلامی و ولایتمدار استان اردبیل بویژه شهرستان گرمی مغان و انگوت و اهالی غیرتمند موران، 28 خرداد جلوه ای دیگر از شکوه و اقتدار ایران اسلامی خود را در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری نشان دادند.

حمد سپاس، درود و سلام خدا بر شما مردم عزیر و غیرتمند همیشه در صحنه که با حضور حماسی و آگاهانه خود در انتخابات گامی بلند برای توسعه عمران و آبادانی و امنیت کشور برداشتید و بار دیگر تمامی نقشه های دشمنان نظام را خنثی ساختید بی شک این حرکت و حضور شما مردم ولایتمدار که به فرموده مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات یک واجب شرعی است اجری عظیم در پیشگاه خداوند متعال خواهد داشت.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از رهنمودهای نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم اردبیل، امام جمعه محترم گرمی و انگوت، اقشار مختلف مردم بویژه دست اندر کاران برگزاری انتخابات و فرمانداران محترم گرمی و انگوت، عوامل هیات اجرایی و نظارت شهرستان  که همه تلاش خود را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات به کار بستند تقدیر و تشکر می نمایم.

دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چه در داخل و یا خارج از کشور یا عده‌ای افراد حامی فتنه در منطقه در تلاش بودند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد نمایند، مردم ولایتمدار با مشارکت 75 درصدی با حضور به موقع خود در انتخابات یک بار دیگر برگ زرین دیگری را خلق کردند.

در پایان لازم می‌دانم از تمامی افرادی که بعنوان کاندیدای شورا های شهر و روستا وارد صحنه انتخابات شدند تقدیر و تشکر نمایم، و ضمن تبریک صمیمانه به  منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای، گرمی، انگوت و زهرا از خداوند متعال آرزوی توفیق و موفقیت دارم.

 

انتهای پیام/آ

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد