سرویس: سیاسی
کد خبر: 91389
|
14:55 - 1400/05/01
نسخه چاپی

امام جمعه موقت اردبیل:

سوء مدیریت مهم‌ترین عامل ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی است

سوء مدیریت مهم‌ترین عامل ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی است
امام جمعه موقت اردبیل، انتخاب و مدیریت صحیح منابع انسانی را ضروری دانست و گفت: پروردگار متعال در قرآن، قوی بودن و آینده نگری را از شاخصه‌های منابع انسانی برای مدیریت جامعه اسلامی دانسته است.

به گزارش سبلان ما ، آیت الله علی فروغی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردبیل با اشاره به اقامه اولین نمازجمعه توسطآیت الله طالقانیاظهار کرد: اقامه نماز جمعه نعمت معنوی جمهوری اسلامی است.

وی افزود: نماز عالی‌ترین قدرت برای مومنانبه صورتهدفمند و اصلاح رابطه انسان با پروردگار متعال است.

امام جمعه موقت اردبیل نماز جمعه را مهم‌ترین عبادت جمعی دانست و بیان کرد: عبادت جمعی شعائر است و یکی از مسائلی که باید در عبادت جمعی در جامعه اسلامی به آن توجه شود، فقرزدایی است.

وی در ادامه اذعان داشت: مردم امروز به اقدامات و برنامه‌های رئیس جمهور منتخب امید دارند و نباید رئیس جمهور منتخب اجازه دهد که امید مردم به یاس تبدیل شود.

فروغی به اقدامات دشمن برای ناامید کردن مردم تاکید کرد و گفت: امروز عدالت اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم باید مهم‌ترین برنامه رئیس جمهور منتخب باشد تا امید مردم محقق شود.

وی ادامه داد: امیرالمومنان علی(ع) در نامه با مالک اشتر بر لزوم مهر و محبت به مردم تاکید کرد و گفت؛ مالک، باید همانند آب جاری باشی تا مردم از تو بهره‌مند شوند.

امام جمعه موقت اردبیل، انتخاب و مدیریت صحیح منابع انسانی را ضروری دانست و اظهار داشت: پروردگار متعال در قرآن، قوی بودن و آینده نگری را از شاخصه‌های منابع انسانی برای مدیریت جامعه اسلامی دانسته است.

وی تاکید کرد: مسائل و مشکلات کنونی جامعه ناشی از عدم مدیریت و انتخاب نامناسب منابع انسانی است چرا که مدیران مناسبی انتخاب نشده‌اند.

فروغی سوء مدیریت را عامل ایجاد مشکلات اقتصادی، معیشتی و ... در جامعه دانست و بیان داشت: مدیریت صحیح و آینده‌نگری می‌تواند بسیاری از مشکلات کنونی را رفع کند.

امام جمعه موقت اردبیل به لزوم هوشیاری و آگاهی در برابر اقدامات و توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: نباید اجاره داد تا دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد