سرویس: اجتماعی
کد خبر: 91498
|
14:05 - 1400/05/09
نسخه چاپی

همزمان با روز ملی اهدای خون انجام گرفت:

اهدای خون جمعی از سبزپوشان حریم ولایت در اردبیل + فیلم

اهدای خون جمعی از سبزپوشان حریم ولایت در اردبیل + فیلم
جمعی از سبزپوشان حریم ولایت همزمان با روز ملی اهدای خون با حضور در مراکز انتقال خون، بخشی از خون خود را به بیماران اهدا کردند.

معین الدین اسدی معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) در گفتگو باسبلان ما ، از اهدای خون جمعی از پاسداران و سبزپوشان حریم ولایت و سربازان وظیفه سپاه حضرت عباس(ع) در اردبیل خبرداد و گفت:  همزمان با سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) و روز ملی اهدای خون جمعی از پاسداران و سربازان وظیفه سپاه حضرت عباس(ع) با حضور در مرکز انتقال خون اردبیل بخش از خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

وی به ایام کرونا و کاهش اهدای خون در این شرایط و نیاز بیماران به واحدهای خونی اشاره کرد و گفت: امروز پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مرکز انتقال خون پیشگام این کار خیر شدند و امیدواریم در ادامه مسیر، خیرین و نیکوکاران دارالارشاد اردبیل با حضور در مراکز انتقال خون  این نیاز مبرم بیماران را تامین کنند.

اسدی در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش های شبانه روزی کادر سازمان انتقال خون ، کار آنها را همتراز با مدافعان سلامت در مبارزه با ویروس کرونا توصیف کرد و گفت: پرسنل  مراکز انتقال خون از ابتدای شروع این ویروس منحوس با فراهم کردن شرایط ویژه در مراکز خود ضمن فراهم کردن شرایط سالم و ایمن، هرلحظه آماده خدمت رسانی به بیماران و اهدا کنندگان خون هستند

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد