سرویس: دفاع و امنیت
کد خبر: 91802
|
14:18 - 1400/06/02
نسخه چاپی

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب نیروی زمینی ارتش:

مردم بزرگ ترین پشتیبان نیروهای مسلح هستند / راه اندازی ۸ بیمارستان تخصصی مقابله با کرونا توسط ارتش در کشور

مردم بزرگ ترین پشتیبان نیروهای مسلح هستند / راه اندازی ۸ بیمارستان تخصصی مقابله با کرونا توسط ارتش در کشور
فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ایران پس از انقلاب، امروز به الگوی کشور های منطقه تبدیل شده است به وضعیت کرونایی اشاره کرد و گفت: ارتش در راستای خدمت رسانی به مردم تا کنون 8بیمارستان تخصصی راه اندازی کرده است.

به گزارش سبلان ما ، امیر سرتیپ علی حاجیلو  فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب نیروی زمینی ارتش در آئین تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی  ارتش که ظهر امروز در سالن ولایت اردبیل برگزار شد به پیشرفت های دفاعی نیروهای مسلح به ویژه ارتش اشاره کرد و گفت: ارتش امروز در تمامی حوزه‌ها از جمله ساختار سازمانی، دانش نظامی و ساخت انواع تجهیزات مورد نیاز به حدی پیشرفت های چشمگیری داشته که باعث شده حتی دشمنان نظام اسلامی تعجب کنند.

وی با بیان اینکه جنگ آینده جنگ اراده ها است، گفت: مردم ایران پیروز نهایی این جنگ خواهد بود،چراکه  مردم ایران با اراده قوی  شکست ناپذیر بوده و بدون شک پیروز نهایی تمامی جنگ ها خواهد بود.

حاجیلو در ادامه سخنان خود به مقایسه توان ارتش پیش از انقلاب اسلامی با برهه فعلی پرداخت و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ارتش ایران وابسته به بیگانگان بود و آنها در کوچکترین مسئله این نیرو تصمیم گیر بودند اما امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران برای ارتش خیلی از کشورهای دنیا الگو شده که این افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد: ارتش علاوه بر وظیفه ذاتی و سازمانی خود که دفاع از حدود و ثغور و ارزش های نظام اسلامی است، در سایر مسایل مانند حوادث طبیعی و غیر مترقبه در نقاط مختلف کشور حضور فعال دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه بزرگ ترین پشتیبان نیروهای مسلح مردم هستند، گفت: نیروهای مسلح کشورمان اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی نیز همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و خواهد بود. 

حاجیلو  به رشد و بالندگی ارتش نیز اشاره کرد و گفت:  ارتش برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و ارائه خدمات بهتر به مردم ارتش تاکنون ۸ بیمارستان در نقاط مختلف کشور راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران امروز هویت ملت را نشانه گرفته تا از این طریق به اهداف پلید خود برسد،گفت: دشمنان و در راس آنها استکبار با همراهی مردم و مدیریت و تفکر جهادی مسئولان هیچ وقت به اهداف خود نخواهند رسید.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد