سرویس: سیاسی
کد خبر: 92056
|
12:49 - 1400/06/18
نسخه چاپی

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

قطعی‌های برق حاصل سوء مدیریت دولت های قبل/آمار مسکن خالی اردبیل بیشتر از میانگین کشوری است

قطعی‌های برق حاصل سوء مدیریت دولت های قبل/آمار مسکن خالی اردبیل بیشتر از میانگین کشوری است
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: قطعی‌های مکرر برق حاصل سوء مدیریت چندساله وزارت نیرو در کشور است.

به گزارش سبلان ما ، آیت الله سید حسن عاملیپیش از ظهر امروز در نشست مجمع مطالبه گران استان اردبیل، با بیان اینکه مطالبه آن نیست که فقط  بگوییم فلان مدیر دزدی کرده و فلان مسئول این کار را کرده است، اظهار داشت: موضوع مهم تر از حرفها است، بی رحمانه یقه دولت را بگیرید و مطالبه گر باشید.

وی در خصوص گرانی های اخیر مسکن و مشکلات بوجود آمده در این زمینه، افزود: از دولت روحانی خواستیم که برای رفع مشکل مسکن حتما مالیات دریافت کند، چرا که آمار مسکن خالی استان اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر اینکه قطعی‌های مکرر برق حاصل سوء مدیریت چندساله وزارت نیرو بود، گفت: باید به سمت تولید برق از طریق انرژی‌های طبیعی من از جمله باد، آب و خورشید حرکت کنیم تا کشور از نظر تولید و ذخیره بی نیاز باشیم.

آیت الله عاملی بیان کرد: سپاه و بسیج همواره در شرایط حساس به میدان آمده و با دستاوردها و یافته های خود افتخارات بزرگی برای کشور رقم زده است.

امام جمعه اردبیل در ادامه با بیان اینکه در شهرسازی های ما هیچ تخصصی درونش مشاهده نمی شود، تصریح کرد: هیچ فضای سبز، فضای ورزشی و تفریحی در شهرک سازی‌ها در سطح استان صورت نگرفته است و باید یقه چنین مسئولین نالایق را گرفت.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد