سرویس: اجتماعی
کد خبر: 92106
|
22:04 - 1400/06/21
نسخه چاپی

در ششمین رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امان(ره) مطرح شد؛

توزیع 15هزار بسته معیشتی، بهداشتی و کمک تحصیلی در اردبیل/ فعالیت های مجاهدانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، موجب ترک فعل مسئولان نشود

توزیع 15هزار بسته معیشتی، بهداشتی و کمک تحصیلی در اردبیل/ فعالیت های مجاهدانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، موجب ترک فعل مسئولان نشود
رئیس کل دادگستری استان اردبیل در آغاز ششمین رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امان(ره) با بیان اینکه مشکلات فعلی کشور نتیجه کم کاری و ترک فعل مسئولان در گذشته است گفت: فعالیت های مجاهدانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، موجب ترک فعل مسئولان نشود

به گزارش سبلان ما ، مهدی افتخاری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) ستان اردبیل  شامگاه امروز در آیین افتتاح اولین فاز مرحله ششم طرح رزمایش همدلی و احسان  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که با حضور حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل ، علی پیرجاهد مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) و جمعی از مسئولان گروه های جهادی در مسجد قدس اردبیل برگزار شد، گفت: تاکنون ۱۴۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و با همکاری گروه های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار استان اردبیل توزیع شده است.

توزیع 15هزار بسته معیشتی، بهداشتی و کمک تحصیلی در استان 

وی در ادامه سخنان خود از آغاز اولین فاز از مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان در استان اردبیل خبرداد و گفت: به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی 15هزار بسته شامل 5 هزار بسته معیشتی، 5هزار بسته بهداشتی و 5هزار بسته کمک تحصیلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) توسط گروه های جهادی بین خانواده های مناطق محروم و کم برخوردار استان اردبیل توزیع می شود.

افتخاری به تشریح محتوای بسته های اهدایی پرداخت و گفت: هربسته معیشتی شامل ماکارونی، رب، قند و شکر، حبوبات، روغن، سویا، برنج به ارزش 400هزار تومان است که در کنار بسته های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده و بسته های کمک تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر به ارزش 200 هزار تومان توسط گروه های جهادی بین خانواده های کم بضاعت در مناطق محروم استان اردبیل توزیع می شود.

رفع موانع تولید، مهمترین اولویت مسئولان/ کم کاری مسئولان پذیرفتنی نیست

حجت الاسلام حسین کثیرلو مدیر کل دادگستری استان اردبیل نیز در این مراسم به تبیین اهمیت تامین امنیت و گسترش عدالت در جامعه پرداخت و گفت: امروز امنیت و عدالت در کشور به مطالبه عمومی تبدیل شده است.  

وی با بیان اینکه مردم گله‌مند هستند، گفت: عدالت امر مهم، حساس و دقیقی است که در آموزه های دینی نیز آمده است از این رو همه مسئولان باید برای رفع نیازهای مردم و تامین امنیت و گسترش عدالت در جامعه تلاش کنند. 

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از تامین آسایش مردم به عنوان یکی دیگر از وظایف مسئولان نام برد و گفت: امنیت، عدالت و آسایش  و رفاه مردم سه موضوع مهمی هستند که باید بر پایه قانون در جامعه مهیا شوند. 

وی گفت: مسئولین و دولتمردان به ویژه مسئولان قوای مقننه، مجریه و قضاییه باید در کنار هم تلاش کنند تا انتظارات مردم محقق شود.

ایثار ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، موجب ترک فعل مسئولان نشود

حجت الاسلام کثیر لو در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حل مشکلات مردم به ویژه ایام سخت اقتصادی و کرونایی به تشریح وظایف اصلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) پرداخت و گفت: کمک به مردم  و اهدای بسته های معیشتی و بهداشتی به خانواده های آسیب دیده از کرونا در این وضعیت خاص که حاصل سستی و کم تحرکی مسئولان در دولت گذشته است نباید موجب سستی در انجام وظایف متولیان امر در دستگاه ها و نهادهای اجرایی شود.

وی گفت: اگر مسئولان در جای خود به وظایف خود عمل می کردند امروز با کوهی از مشکلات مواجه نبودیم تا خیرین گرانقدر به ویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) احساس مسئولیت کرده و وارد میدان عمل شود.

وی عمل به تکلیف را وظیفه ذاتی مسئولان دستگاه های اجرایی عنوان کرد و گفت: امروز تکلیف ایجاب کرد تا خیرین و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) وارد میدان شده و کارهای بر زمین مانده دستگاه های اجرایی را به سرانجام برساند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه سخنان خود به مشکلات آب در مناطق مختلف استان اردبیل اشاره کرد و گفت: الان مشکل آب در بسیاری از مناطق استان وجود دارد که در برخی از مناطق خیرین وارد عمل شده و کار بر زمین مانده متولیان امر را عهده دار شده اند.

وی خواستار کار کارشناسی جهت حل مشکلات مردم در موضوع آب شد و گفت: همه مشکلات فعلی ریشه در کم کاری مسئولان در گذشته دارد.

حجت الاسلام کثیرلو رفع موانع تولید را مهمترین اولویت مسئولان در مناطق مختلف استان عنوان کرد و گفت: اگر موانع تولید در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی استان برطرف شود، علاوه بر کاهش نرخ بیکاری، مشکلات اقتصادی مردم نیز بهبود یافته و امید و نشاط به زندگی های مردم برخواهد گشت.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: حمایت از کارگر و کارفرما در واقع حمایت از جامعه و افراد کم درآمد است بنابراین همه مردم در کنار مسئولان باید بر ای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد