کد خبر: 92324
|
13:55 - 1400/07/05
نسخه چاپی

مراسم اربعین حسینی (ع) در استان اردبیل+عکس

مراسم اربعین حسینی (ع) در استان اردبیل+عکس
اربعین حسینی امسال گرچه پیاده روی به سمت کربلا محدود شده بود اما عاشقان سرور و سالار شهیدان با برگزاری مراسمات مختلف و پخت احسان به استقبال این روز بزرگ رفتند.

به گزارش سبلان ما ، اربعین حسینی امسال گرچه پیاده روی به سمت کربلا محدود شده بود اما عاشقان سرور  و سالار شهیدان با برگزاری مراسمات مختلف و پخت احسان به استقبال این روز بزرگ رفتند.

 

اربعین حسینی در اردبیل

در مرکز استان اردبیل مراسم جاماندگان اربعین حسینی و پیاده روی از حرم تا حرم اجرای گروه سرود الهادی در امامزاده سیدصداالدین اردبیل برگزاری مراسم شبیه خوانی در گوشه و کنار شهر و روستاهای شهرستان پحت احسان نذری و محافل قرآنی و بصیری از جمله برنامه های بود که در روز اربعین برگزار شد.

امروز با حضور جمعی از همکاران در مراسم هفته دفاع مقدس که در نمایشگاه رزمی، فرهنگی جنگهای نامنظم سپاه حضرت عباس استان اردبیل برگزار می‌شد، از دستاوردهای رزمی سپاه و همچنین رشادتهای جوانان در طول ۸ سال دفاع مقدس بازدید بعمل آمد.

در این مراسم ضمن دیدار با سرهنگ جمشیدی و تبریک هفته دفاع مقدس تعداد ۲۰۰۰ ماسک از طرف پایگاه مقاومت بسیج بانک رفاه کارگران استان اردبیل جهت توزیع بین نیازمندان به ایشان تحویل داده شد.

 

اهدا ۲۰۰۰ عدد ماسک به نیازمندان

 

اربعین در شهر چشمه های بهشتی

در شهرستان سرعین مردم این دیار با برگزاری یادواره شهدا ،دسته های عزاداری و همچنین تبخ غذای گرم و پخش بین مردم اربعین حسینی را گرامی داشتند.

 

مراسمات اربعین حسینی در پارس آباد

در شهرستان مرزی پارس آباد مردم این خطه با برگزاری  محفل انس با قران با حضور قاری بین المللی استاد حمید شاکرنژاد امشب در مسجد امام محمد باقر (ع) محله آزادگان، مراسم شبیه خوانی روز اربعین حسینی، پخت و طبخ ۳۰۰۰ پرس غذای گم جهت توزیع بین نیازمندان با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد امام (ره)، برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع اش نذری  مراسم عزاداری اربعین در حسینیه آقا ابوالفضل العباس و مساجد شهر بعد از نماز مغرب و عشاء به استقبال اربعین رفتند.

همزمان با اربعین حسینی جاماندگان پیاده روی حسینی در روستای  آغدام شهرستان پارس آباد به یاد شهدای کربلا با حضور در کوچه های روستا به عزاداری پرداختند.

 

 

اربعین حسینی در اصلاندوز

مراسم اربعین حسینی و زیارت و نماز اربعین در مسجد جامع اصلاندوز با سخنرانی امام جمعه‌ و توزیع غذای گرم توسط بسیج سازندگی و کمیته امداد اصلاندوز برگزار شد.

 

اربعین در مشگین شهر

همزمان با اربعین حسینی دسته عزاداری هیئت رزمندگان اسلام و هیئت های مذهبی شهرستان از مزار شهدای گمنام تا میدان آزادی برگزار شد.

 

 

توزیع بسته های غذایی بین مددجویان و نیازمندان بخش تازه کند مغان

 

بمناسبت اربعین حسینی تعداد ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش سیصد میلیون ریال توسط مرکز نیکوکاری بخش تازه کند با مشارکت کمیته امداد امام خمینی، حوزه مقاومت بسیج قدس و خیرین بین مددجویان و نیازمندان شهر مغانسر و روستاهای تابعه بخش تازه کند مغان توزیع شد.

اربعین در نیر

در شهرستان نیز یادواره شهدای روستای ویرثق بمناسبت شب اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس ،شب شعر و خاطره مراسمات مذهبی و پخت احسان برگزار شد

 

 

در حال تکمیل…

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد