سرویس: اجتماعی
کد خبر: 92327
|
17:18 - 1400/07/05
نسخه چاپی

همزمان با اربعین حسینی انجام گرفت؛

توزیع 350 کیف مدرسه بین دانش آموزان مناطق محروم در اردبیل + عکس

توزیع 350 کیف مدرسه بین دانش آموزان مناطق محروم در اردبیل + عکس
همزمان با اربعین حسینی گروه های جهادی بسیج دانشجویی اردبیل با راه اندازی پویش مشق احسان 350کیف مدرسه بین دانش آموزان مناطق محروم اردبیل توزیع کردند.

به گزارش سبلان ما ، همزمان با اربعین حسینی طی مراسمی که بعد از ظهر امروز در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، گروه های جهادی بسیج دانشجویی اردبیل با راه اندازی پویش مشق احسان 300 کیف مدرسه بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع کردند.

حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان به تبیین فلسفه اربعین پرداخت و گفت: حرکت در اربعین در واقع  تداوم حرکت در مسیر منظومه فکری امام حسین (ع) است.

وی با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان در تداوم منظومه فکری امام حسین(ع) است، گفت: کمک به مردم در قالب های مختلف بسته های معیشتی، بهداشتی و کمک تحصیلی در زمان حاضر که مردم در سختی و مشقت قرار دارند به نوعی لبیک به ندای هل من ناصر حسینی است.

دکتر اسحق رسولی رئبس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در این مراسم به تبیین ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: فعالیت های امروز گروه های جهادی دانشجویی در واقع در تداوم ایثار رزمندگان است چراکه امروز ترویج فرهنگ عاشورا، ترویج فرهنگ هیهات من الذله است.

وی در پایان سخنان خود به کمک های مومنانه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: کارکنان این دانشگاه تاکنون با اهدای 160میلیون تومان در کمک های مومنانه شرکت داشتند.

فردین اسدیان مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز به تشریح فعالیت های جهادی گروه های دانشحویی در طول 17 ماه از ایام کرونا پرداخت و گفت: تولید و توزیع 100هزار عدد ماسک،2200بسته معیشتی،300 بسته افطاری ساده در کنار شرکت در طرح واکسیناسیون  کرونا از جمله فعالیت های گروه های حهادی دانشجویی در ایام کرونا بود.

وی در ادامه سخنان خود به حضور دانشجویان جهادی رشته های پزشکی و پرستاری در طرح ملی واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: در این طرح نیز 260 دانشجوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با حضور در 6 مرکز واکسیناسیون به خدمت رسانی به مردم پرداختند.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد