سرویس: اجتماعی
کد خبر: 92328
|
22:38 - 1400/07/05
نسخه چاپی

همزمان با اربعین حسینی انجام گرفت؛

بازدید فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از گروههای جهادی اردبیل + عکس

بازدید فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از گروههای جهادی اردبیل + عکس
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با حضور در جمع گروه های جهادی گفتمان ناب تهران و رایه الهدی اردبیل در روستای نرلو شهرستان کوثر از نزدیک در جریان پروژه آبرسانی،مرمت مدرسه و خدمات آموزشی،فرهنگی،پزشکی و دندانپزشکی قرار گرفت.

به گزارش سبلان ما ، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل  عصر امروز با حضور در جمع گروه های جهادی گفتمان ناب تهران و رایه الهدی اردبیل در روستای نرلو شهرستان کوثر از نزدیک در جریان پروژه آبرسانی،مرمت مدرسه و خدمات آموزشی،فرهنگی،پزشکی و دندانپزشکی قرار گرفت.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در این بازدید اظهار کرد:به همت گروه جهادی گفتمان ناب تهران و با مشارکت سازمان بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب استان مشکل اساسی و چندین ساله آب شرب روستا طی هفته آتی برطرف می شود و مرمت و شاداب سازی فضای آموزشی مدرسه نیز توسط این گروه جهادی انجام گرفته است.

وی با قدردانی از خدمات و زحمات ارزنده گروه های جهادی بسیج،افزود:بسیج با تمام وجود در خدمت مردم است و امروز جهادگران بسیجی با افتخار در یکی از محروم ترین روستاهای شهرستان کوثر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

اهدای بسته های کیف و نوشت افزار به کلیه دانش آموزان و بسته های معیشتی به اهالی روستای نرلو از جمله برنامه های اجرا شده بود.

 

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد