سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 92342
|
21:53 - 1400/07/06
نسخه چاپی

به مناسبت هفته دفاع مقدس اجرا شد؛

نمایش افلاکیان خاکی در اردبیل + عکس و فیلم

نمایش افلاکیان خاکی در اردبیل + عکس و فیلم
نمایش افلاکیان خاکی با موضوع دعوت به مناسبت هفته دفاع مقدس در نمایشگاه رزمی فرهنگی اردبیل به روی صحنه رفت.

به گزارش سبلان ما ، نمایش افلاکیان خاکی با موضوع دعوت به مناسبت هفته دفاع مقدس در نمایشگاه رزمی فرهنگی اردبیل به روی صحنه رفت.

سید رضی محمودی کارگردان نمایش افلاکیان خاکیدر گفتگو با خبرنگار ما به تشریح موضوع نمایش افلاکیان خاکی پرداخت و گفت: این نمایش با موضوع دعوت به بازخوانی سیر تاریخی دعوت از صدر اسلام تا کنون پرداخته و با بیان اینکه ایرانیان در دعوت از مصمم هستند و هیچگاه همانند اعراب به دعوت خود پشت نمی کنند گفت: نشر  فرهنگ انتظار  هدف این نمایش است.

وی با بیان اینکه سیر تاریخی نمایش افلاکیان 5 از دعوت برای امام علی(ع) جهت پذیرش خلافت آغاز می شود، گفت: دعوت از امام حسین(ع) برای قیام، دعوت امام خمینی(ره) از مردم برای انقلاب اسلامی، دعوت از مردم برای حضور در جهاد فی سبیل الله  و دفاع از انقلاب اسلامی، دعوت عراقی ها از حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با داعش  و نهایتا انتظار فرج از جمله بخش های نمایش افلاکیان خاکی است.

نمایش افلاکیان خاکی 5 با حضور بیش از 100 هنرور توسط انجمن نمایش افلاکیان خاکی  بسیج هنرمندان استان اردبیل هرشب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در محل نمایشگاه هفته دفاع مقدس بر روی صحنه می رود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد