سرویس: اجتماعی
کد خبر: 92499
|
09:42 - 1400/07/17
نسخه چاپی

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل:

ضرورت تکمیل درمانگاه شبانه روزی شهرداری اردبیل/محلات کمتر توسعه یافته از نبود امکانات درمانی رنج می‌برند

ضرورت تکمیل درمانگاه شبانه روزی شهرداری اردبیل/محلات کمتر توسعه یافته از نبود امکانات درمانی رنج می‌برند
عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با تکمیل درمانگاه شبانه روزی شهرداری اردبیل قدم های بزرگی در کاهش مشکلات درمانی مناطق کم برخودار شهر برداشته خواهد شد.

به گزارش سبلان ما ، سجاد محمدحسن پور در جریان بازدید از درمانگاه در حال ساخت شهرداری اردبیل با اشاره به ضرورت تکمیل و تسریع در تجهیز این مرکز، اظهار داشت: درمانگاه سلامت شهرداری اردبیل یکی از اقدامات خوب شهرداری در طول سالهای گذشته بوده که با مکان یابی دقیق و بنا بر نیاز ضروری محله گلمغان و بهشت زهرا در حال تکمیل می باشد و به دلیل ضرورت بهره برداری از این پروژه در کمترین زمان ممکن، فرصتی دست داد تا به اتفاق رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در محل این مرکز حاضر شده و از نزدیک در جریان روند کار قرار بگیریم.

وی با تاکید بر اینکه در صورت تکمیل و آغاز به کار این مرکز، قدم های بزرگی در کاهش مشکلات درمانی مناطق کم برخودار اردبیل برداشته خواهد شد، افزود: محلات کمتر توسعه یافته شهر اردبیل نظیر گلمغان و بهشت زهرا، از نبود امکانات رفاهی و درمانی در رنج هستند و با بهره برداری از این مرکز، علاوه بر دسترسی آسان ساکنان به یک مرکز درمانی نسبتا مجهز، گام های مثبتی در تامین سلامت عمومی شهروندان این مناطق برداشته خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل، احداث مراکز مشابه در سایر مناطق محروم حاشیه شهر اردبیل را نوید بخش توزیع عادلانه خدمات و توسعه امکانات اجتماعی و درمانی عنوان کرد و گفت: این مرکز با پیش بینی بخش های پزشکی- پرستاری- زنان و مامایی- داروخانه- مرکز مشاوره روانشناسی و تغذیه- دندانپزشکی- رادیولوژی- سونوگرافی و... می تواند به عنوان آغازی بر یک حرکت بزرگ در جهت توجه به حقوق شهروندی و کاهش آسیب های اجتماعی، مورد توجه قرار گرفته و سرآغازی باشد برای احداث موارد مشابه در سایر محلات کم برخوردار شهر اردبیل.

محمدحسن پور، با اشاره به اهمیت فعالیت های اجتماعی و فرهنگی شهرداری ها و شوراها، ابراز داشت: در دوره های اخیر، شهرداری ها و شوراها، در کنار وظایف عمرانی و خدماتی، نهادهایی اجتماعی و فرهنگی هستند که هدف گذاری و توجه ویژه مدیریت حوزه های اجتماعی، نقش بسزایی در توسعه جوامع شهری ایفا کرده و خواهد کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تمام سعی بنده و همکارانم در شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل این است که مرکز سلامت گلمغان، با پیگیری و مساعدت های این عزیزان، در اولویت تکمیل و بهره برداری قرار بگیرد تا شاهد اثربخشی و ارتقا سلامت عمومی اهالی این منطقه باشیم.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد