سرویس: اجتماعی
کد خبر: 92617
|
10:17 - 1400/07/23
نسخه چاپی

نائب رئیس مجلس در جمع مطالبه گران بازار اردبیل:

نخبگان نساجی کشور باید سکاندار، سبلان پارچه می شدند/ نقص های فرودگاه اردبیل، شرکت های هواپیمایی را متضرر کرده است

نخبگان نساجی کشور باید سکاندار، سبلان پارچه می شدند/ نقص های فرودگاه اردبیل، شرکت های هواپیمایی را متضرر کرده است
نائب رئیس مجلس در جمع مطالبه گران بازار اردبیل به بیان مشکلات استان پرداخت و گفت: در وضعیت فعلی و اوضاع آشفته ی سبلان پارچه و فرودگاه اردبیل، همچنان آماده پیشقدم شدن برای رفع مشکلات هستیم.

به گزارش سبلان ما ، علی نیکزاد  نائب رئیس مجلس شامگاه پنجشنبه در جمع انجمن اصناف و بازاریان و مجمع مطالبه گران بازار اردبیل به مشکلات کارخانه نساجی اردبیل، بازار  و فرودگاه اردبیل اشاره کرد و  گفت:با توجه به مشکلات پیش آمده در پرداخت حقوق و حق بیمه کارگران، بهتر بود از نخبگان نساجی کشور برای مدیریت این کارخانه استفاده شود.

وی در مورد اتفاقات اخیر سبلان پارچه و اعتراضات کارگران این کارخانه در خصوص حقوق و حق بیمه نیز گفت: از همان اول باید نخبگان صنعت نساجی در کشور شناسایی می شدند و از میان آنان فردی زبده سکان  مدیریت این کارخانه را بدست می گرفت.

نیکزاد گفت: در وضعیت فعلی و اوضاع آشفته ای که برای این کارخانه پیش آمده, همچنان آماده هستم در رفع مشکلات آن پیشقدم شوم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گازرسانی بازار تاریخی اردبیل نیز اشاره کرد و گفت:هماهنگی های لازم را با دستگاه های مرتبط انجام داده ام و نباید بیش از این بازاریان منتشر بمانند چرا که فصل سرما در راه است و بدون گاز, کسب و کار بازاریان بسیار سخت خواهد بود.

نیکزاد با انتقاد از امکانات کم فرودگاه اردبیل, گفت: پای چندین شرکت هواپیمایی را به استان باز کرده ایم اما متاسفانه به دلیل مشکلات فرودگاه، این شرکت ها زیانده شده و رغبتی برای ادامه فعالیت ندارند چرا که بسیاری از پروازها به دلیل نواقصات فرودگاه لغو می شوند.

نائب رئیس مجلس گفت: ضروری است باند این فرودگاه تکمیل و چراغ ها نصب شود  تا بیش از این به اقتصاد استان لطمه وارد نشود.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد