سرویس: پزشکی وسلامت
کد خبر: 92699
|
12:36 - 1400/07/28
نسخه چاپی

آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل:

خطر پیک ششم کرونا در کمین مردم/ بستری شدن 28 بیمار جدید و 3 فوتی در استان اردبیل

خطر پیک ششم کرونا در کمین مردم/ بستری شدن 28 بیمار جدید و 3 فوتی در استان اردبیل
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل پرداخت و گفت: طی شبانه روز گذشته 28 بیمار جدید بستری شده و منتاسفانه 3 بیمار نیز بر اثر کرونا جان خود را از دست داددند.

به گزارش سبلان ما ، دکتر شهرام حبیب زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان اردبیل پرداخت و گفت: طی شبانه روز گذشته 28 بیمار جدید بستری شده و  منتاسفانه 3 بیمار نیز بر اثر کرونا جان خود را از دست داددند.

وی گفت: طی همین مدت خوشبختانه ۲۶ بیمار مبتلا به بیماری کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان اردبیل مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  گفت: شمار کل بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان اردبیل به ۱۸۶ نفر رسید که نسبت به دیروز کاهش ۲ موردی داشته و از این تعداد ۴۷ بیمار بدحال در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و علاوه بر این‌ها، ۱۱۸ بیمار نیز تحت نظر هستند.

وی با بیان اینکهتاکنون یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۲۸۱ دُز واکسن در استان اردبیل تزریق شده است، گفت: از این میزان ۸۰۳ هزار و ۵۷۸ دُز مربوط به نوبت اول و ۴۲۱ هزار و ۷۰۳ دُز مربوط به نوبت دوم واکسیناسیون است.

 براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان های اردبیل، پارس آباد، خلخال، مشگین‌شهر و نمین در وضعیت زرد و شهرستانهای گرمی، بیله سوار، نیر، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

 

انتهای پیام/ج

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد