سرویس: نیر
کد خبر: 92803
|
12:01 - 1400/08/03
نسخه چاپی

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس :

وزیر گردشگری به نیر سفر می‌کند/تقویت مبادلات تجاری اردبیل به ترکیه با احداث راه آهن نیر _ سراب

وزیر گردشگری به نیر سفر می‌کند/تقویت مبادلات تجاری اردبیل به ترکیه با احداث راه آهن نیر _ سراب
نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس گفت: راه آهن نیر به سراب در بودجه 1400 در ردیف ملی قرار گرفت و با احداث این خط ریلی، مبادلات تجاری استان اردبیل به ترکیه تقویت می شود.

صدیف بدری در جریان بازدید از بزرگراه نیر سراب در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، اظهار داشت: برای تسریع در احداث کمربند شمالی شهر نیر  یک و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرستانی و استانی  اختصاص خواهد یافت.

وی افزود: پیگیری احداث بزرگراه نیر _ سراب از سال 95 اولویت اصلی بنده بوده که خوشبختانه عملیات اجرایی آن اجرایی آغاز شده است و با تکمیل این پروژه، اقتصاد این شهرستان رونق یافته و دروازه غرب به روی استان گشوده‌تر می‌شود.

نائب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: راه آهن سراب نیر در بودجه 1400 در ردیف ملی قرار گرفت و با احداث این خط ریلی مبادلات تجاری استان اردبیل به ترکیه تقویت می شود.

نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: با توجه به اینکه در سفر هیات دولت به استان اردبیل، ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نتوانست در شهرستان نیر حضور یابد، از وی قول مساعد گرفتیم تا در ماه جاری به این شهرستان سفر کند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد