سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 93175
|
09:45 - 1400/08/27
نسخه چاپی

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرمی:

بیش از 70 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در گرمی و انگوت برگزار می‌شود

بیش از 70 عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در گرمی و انگوت برگزار می‌شود
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان گرمی گفت: بیش از 70 عنوان ویژه برنامه گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان گرمی برگزار خواهد شد.

غفور مظفری در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته مبارک بسیج، اظهار داشت: در این هفته ۷۰ عنوان برنامه در عرصه های مختلف فرهنگی، سازندگی . ورزش  در دو شهرستان گرمی و انگوت برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه عطرافشانی مزار شهدا، دیدار از خانواده معظم شهدا و رزمندگان و ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا در مساجد، آبروی کوچه ها و افتخار محله، از دیگر برنامه های مناسبتی این هفته خواهد بود، افزود: افتتاح پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم و اعزام اکیپ‌های خدمات پزشکی و مشاوره‌ای به مناطق محروم، رزمایش اقتدار جهاد گران بسیجی با حضور ۱۵ گروه جهادی و بر پایی میز خدمت مسئولین ادارات در مناطق کم برخوردار محلات شهرستان و روستاها نیز از برنامه های بسیج سازندگی ناحیه خواهد بود.

 جانشین فرماندهی سپاه ناحیه گرمی با اشاره اجرای رزمایش اقتدار بسیجیان در روز سوم آذر در مسجد امام حسین (ع) گرمی، گفت: این مراسم با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

مظفری  تصریح کرد: میقات صالحین با حضور حلقات صالحین پایگاه ها در میعادگاه نماز جمع شهرستان گرمی و انگوت در ۵ آذر، همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری مسابقات جام بسیج در رشته‌های مختلف ورزشی، برگزاری طرح ثامن در بستر فضای مجازی با محوریت روشنگری و بصیرتی و نشست مجازی با محوریت نهضت سواد رسانه‌ای، تجلیل از بسیجیان نمونه و فعال علمی و فرهنگی و ورزشی، گشت رضویون در محلات و روستاها، جشنواره جهادگران علم و فناوری با حضور نخبگان علمی و با مشارکت علمی و پژوهشی و عرصه های دانشگاهی شهرستان و مسابقات علمی‌ و فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی از جمله برنامه‌های شاخص هفته مبارک بسیج در شهرستان گرمی و انگوت خواهد بود.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد