سرویس: اقتصادی
کد خبر: 93391
|
11:13 - 1400/09/12
نسخه چاپی

استاندار اردبیل:

تفسیر قانون باید به نفع تولید ثروت در جامعه باشد

تفسیر قانون باید به نفع تولید ثروت در جامعه باشد
استاندار اردبیل با بیان اینکه بسیاری از قوانین موجود کشور در جهت تسهیل در امور، آرامش و رفاه عمومی وضع شده است، گفت: در تفسیر این قوانین، باید نگاه مثبت و در راستای تشویق سرمایه‌گذاران و تولید ثروت حاکم باشد.

به گزارش سبلان ما، سید حامد عاملی شامگاه روز پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خلخالف اظهار داشت: تفسیر تنگ‌نظرانه و منفی از قانون در برخی از دستگاه‌های اجرایی به جای اصلاح رویکرد اداری و تسهیل در امور مردم می‌تواند در مسیر حل مشکلات مردم گره ایجاد کند.

وی با تاکید بر نگرش مثبت مدیران به قانون به خصوص در بحث سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، افزود: انتظار می‌رود که همه مدیران اجرایی در نحوه برخورد با سرمایه‌گذاران از سخت‌گیری و اعمال غلط قانون پرهیز کنند.

استاندار اردبیل  با بیان اینکه بسترسازی برای سرمایه‌گذاری جهت ارتقای سطح زندگی مردم همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، گفت: همه قوانین بر اساس حفظ عزت مردم، منافع عمومی جامعه، ثروت سازی، ارتقای سطح زندگی، بهبود رفاه، آسایش عمومی و افزایش توان تولید وضع شده و هرگز تفسیر نادرست آن نباید مخل و مزاحم تولید باشد.

عاملی بیان کرد: برخی از اوقات کم لطفی در خصوص مردم و یا سرمایه‌گذاران اقتصادی ناشی از کم کاری و یا تنگ نظری مدیران اجرایی بوده و در بعضی مواقع نیز این امر نتیجه فشار از سوی برخی نهادهاست که فرصت تصمیم‌گیری را از مدیران در خصوص طرح‌های اقتصادی سلب می‌کند.

وی با تاکید بر زمینه‌سازی برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در بخش کشاورزی‌، صنعت و گردشگری خلخال در جهت توسعه اقتصادی این شهرستان، تصریح کرد: جهاد کشاورزی یک ماه فرصت دارد تا نسبت به معرفی ۶۰ هکتار زمین برای راه‌اندازی شهرک گلخانه‌ای خلخال اقدام کند.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد