سرویس: سیاسی
کد خبر: 93394
|
14:58 - 1400/09/12
نسخه چاپی

امام جمعه بیله سوار :

تنها راه برون رفت از وضعیت موجود توجه ویژه به گفتمان مکتب انقلاب اسلامی است

تنها راه برون رفت از وضعیت موجود توجه ویژه به گفتمان مکتب انقلاب اسلامی است
امام جمعه بیله سوار خواستار اقدام انقلابی و جهادی دولت در توجه به مشکلات و آسیب های حوزه اشتغال و فرهنگ شد و گفت: تنها راه برون رفت از وضعیت موجود توجه ویژه و صد در صدی به گفتمان مکتب انقلاب اسلامی است.

به گزارش سبلان ما ، حجت الاسلام والمسلمین عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز عبادی_سیاسی جمعه این شهر،ضمن تبریک فرا رسیدن هفته گرامیداشت مکتب انقلاب اسلامی، خطاب به مسئولین گفت: اگر مسئولین در بحث گفتمان درونی،اهتمام و اقتدار نداشته باشند در گفتمان بیرونی و مکتب انقلاب اسلامی دچار ضعف خواهیم شد و تنها راه برون رفت از وضعیت موجود توجه ویژه و صد در صدی به گفتمان مکتب انقلاب اسلامی است.

امام جمعه بیله سوار در ادامه ضمن هشدار به مسئولین دولت سیزدهم، خواستار اقدام انقلابی و جهادی در توجه به مشکلات و آسیب های حوزه اشتغال و فرهنگ شد.

عزیزی در ادامه ضمن برشمردن ظرفیت ها و پتانسیل های کشاورزی در منطقه، از مسئولین امر خواست، نسبت به اشتغال پایدار با سرمایه گذاری در زمینه صنعت کشاورزی اهتمام جدی داشته باشند.

وی در ادامه افزود: شهرستان مرزی بیله سوار باید قطب توجه،تصمیم سازی و تصمیم گیری اتاق فکر استان باشد تا از این طریق،بعد از سال ها، شاهد برون رفت این منطقه مرزی از محرومیت خانمان سوز باشیم.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه با اشاره به ظرفیت عظیم دریاچه بالهارود در حوزه شهرستان بیله سوار از مسئولین جهاد کشاورزی استان و منطقه خواست تا نسبت به ایجاد زیرساخت های لازم و ارائه تسهیلات در زمینه شیلات و پرورش ماهی اهتمام لازم داشته باشند تا در آینده نزدیک شاهد صادرات این محصول پرطرفدار به حوزه قفقاز و اوراسیا باشیم .

عزیزی در پایان ضمن تشریح ابعاد گوناگون مذاکرات هسته ای اخیر، از زحمات و تلاش های تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران بویژه وزیر امور خارجه کشورمان تقدیر و تشکر نموده، خواستار حضور و ظهور مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران در این مذاکرات شد.

 

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد