سرویس: حوزه و دانشگاه
کد خبر: 93481
|
12:25 - 1400/09/17
نسخه چاپی

دیدار جمعی از دانشجویان با استاندار اردبیل + عکس

دیدار جمعی از دانشجویان با استاندار اردبیل + عکس
استاندار اردبیل با اشاره به اهمیت مطالبه‌گری دانشجویان گفت: دانشجو هر چه مطالبه‌گرتر باشد، به همان میزان گام بزرگی در راستای پیشرفت جامعه برداشته می‌شود.

به گزارش سبلان ما ، سید حامد عاملی استاندار اردبیل  در نشست با جمعی از دانشجویان و دبیران تشکل های دانشجویی اردبیل گفت: نشاط علمی، فرهنگی و سیاسی با حضور دانشجویان اتفاق می‌افتد و دانشجویان با خلوصی که دارند، می توانند صادقانه عملکردها را نقد و بررسی کنند.

وی همکاری دانشجویان و مسئولان را در کنار هم، گامی برای خدمتگزاری بهتر به مردم دانست و بیان کرد: داشتن مسئولیت نیازمند سعه‌صدر و استفاده از نظرات مختلف برای رشد و تعالی جامعه بوده و در این راستا مسئولان استان نیز با نگاه عادلانه از نظرات مطالبه‌گر دانشجویان استقبال کنند.

عاملی گفت: دیدگاه‌های دانشجویان در حوزه‌های مختلف نشانگر آینده یک جامعه بوده و این باور و عقیده دانشجویان است که کشور را خواهد ساخت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان اردبیل، این اقدامات را گامی برای ایجاد آینده درخشان جوانان و دانشجویان عنوان کرد.

وی ادامه داد: همه باید با قرار گرفتن در کنار هم برای ساختن آینده بهتر ، با مشکلاتی به مراتب کمتر به نسل بعدی تلاش کنیم.

استاندار اردبیل تحول خواهی در خصوص مدیریت و استفاده از توانمندی‌های مختلف را از جمله گام‌های اول در رفع مشکلات و حرکت به سمت توسعه عنوان کرد و افزود: استفاده از نیروهای جوان و کارآمد در مدیریت‌ها از جمله اقداماتی است که در راستای تحول خواهی و رفع مشکلات موجود انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی دانشجویان اظهار کرد: تمامی مشکلات مطرح شده با حضور روسای دانشگاه‌ها بررسی و نسبت به اتخاذ راهکارها برای حل آن اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد