سرویس: شهید
کد خبر: 93748
|
10:01 - 1400/10/07
نسخه چاپی

مدیر کل استاندارد استان اردبیل:

مکتب حاج قاسم الگوی عملی مدیریتی کشور شود

مکتب حاج قاسم الگوی عملی مدیریتی کشور شود
مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است و از آن می توان به عنوان الگوی عملی بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد.

هاشم علایی در گفتگو با خبرنگارسبلان ما، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: امنیت و آرامش کنونی را مرهون از جان گذشتگی، شهدای میهن اسلامی و مخصوصا شهدای جبهه مقاوت و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستیم و ما باید به پاس قدردانی از این زحمات، خدمتگذار واقعی و جهادی برای ملت عزیز باشیم.

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم ضرورت امروز کشور است و از آن می توان به عنوان الگوی عملی بخش های مدیریتی و اجرایی کشور بهره برد، افزود: تبیین مکتب و سیره شهید سلیمانی یکی از ضرورت های مهم امروز جامعه است و می تواند مسیر موفقیت و سعادت را برای جوانان و امت های اسلامی به خوبی نشان دهد.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل با اشاره به اینکه این ایام بهترین فرصت برای تحقق این مسئله است، گفت: مکتب و سیره شهید سلیمانی الگوی برتر و افتخار بزرگ ملت ایران و همه ملت های آزادی خواه جهان است و حاج قاسم پرچمدار عزت در دنیای اسلام است. 

علایی بیان کرد: شهید سلیمانی عمق استراتژیک انقلاب اسلامی را با تشکیل جبهه مقاومت به دنیا نشان داد و تهدیدات را تا هزاران کیلومتر از امت اسلام دور کرد و امروز نتیجه زحمات و اقدامات حاج قاسم به وضوح در منطقه قابل مشاهده است.

مدیر کل استاندارد استان اردبیل با بیان اینکه حاج قاسم نمونه یک انسان مومن عاشق است، سرداری که خالصانه عاشق شهادت و ولایت بود، خود را سرباز ولایت می دانست و تمام زندگی اش را وقف خدا و خدمت به مردم کرده بود، افزود: شهید سپهبد قاسم سلیمانی امروز فقط یک فرمانده نیست که یک اسطوره بزرگ است؛ اسطوره مقاومت در برابر ظلم و ظالم، اسوه اخلاص و کار بی‌منت برای خدا، سرمشق تلاش، ساده‌زیستی، شجاعت، مجاهدت و خدمتگزاری به مردم و قهرمان مبارزه در راه آرمان، بی آنکه از «غیر خدا» ترسی داشته باشد.

وی تصریح کرد: مجموعه اداره کل استاندارد استاندارد استان اردبیل نیز برنامه های مختلف مذهبی، فرهنگی و ورزشی برای گرامیداشت ایام دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار دلها پیش بینی کرده است.

 

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد