سرویس: اجتماعی
کد خبر: 964
|
11:04 - 1391/08/11
نسخه چاپی

امداد به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی با 200 امدادگر

امداد به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی با 200 امدادگر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با تمام توان و امکانات و با بیش از 200 امدادگر در زلزله آذربایجان شرقی به کمک حادثه‌دیدگان شتافت.

به گزارش سبلانه، بهرام غیبی صبح امروز در مراسم تجلیل از امدادگران و داوطلبان تلاشگر در زلزله آذربایجان شرقی، با گرامیداشت دهه ولایت و فرا رسیدن عید غدیر اظهار داشت: پرچم افتخاری که در این روز بر قلب جهان اسلام برافراشته شد امروز با سرعت و شتاب شایسته در حال وزیدن است و شاهد فراگیر شدن مکتب غدیر و عاشورا و در جامعه بشری هستیم.

وی توفیق امداد و مدد رسانی به دیگران را توفیق عبادت و تعمیق فرهنگ دستگیری از همنوع توصیف کرد و گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با 50 هزار داوطلب جوان و امدادگر مخلص به خود می‌بالد که در تبعیت از سیره مولای متقیان التیام‌بخش آسیب‌دیدگان باشد.

این مسئول گفت: ما روحیه ایثار را با حضور به موقع از اولین ساعات زلزله مهیب آذربایجان شرقی به نمایش گذاشتیم و در حقیقت این مفهوم اصلی را معنا کردیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: ما در این حرکت به موقع و مدبرانه خود دست یاری به سوی هموطنانی دادیم که با رخداد زلزله دچار آلام روحی، روانی و مادی شده بودند به طوری که نیروهای ما با گذشت کمتر از 50 دقیقه در محل حادثه زلزله مهیب اهر حاضر شدند.

غیبی گفت: بعد از رسیدن به منطقه به عنوان فرمانده منطقه زلزله‌زده اهر ایفای نقش کرده و با 200 امدادگر و داوطلب مشتاق به یاری هموطنان‌مان شتافتیم.

وی افزود: در این ایام 46 کامیون کمک‌های مردمی استان اعم از امدادی، زیستی، و بهداشتی جمع‌آوری شده و  توسط دستگاه‌های مختلف بین زلزله‌زدگان توزیع شد.

به گزارش فارس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ارزش این کمک‌ها را بالغ بر یک‌میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ما در کمک به زلزله‌زدگان سعی کردیم با کمترین حاشیه کاری بیشترین خدمات را ارائه کنیم تا اسباب رضایت مردم فراهم شود.

این مسئول ادامه داد: ما همچنین با تلاش جمعیت هلال احمر مرکز، دستگاه‌های زنده‌یاب و خودروهای نجات را به سرعت در منطقه مستقر کردیم تا امدادرسانی با کمترین تاخیر و تعلل صورت بگیرد.

 در پایان این مراسم از تلاشگران امداد نجات استان در زمین لرزه تابستان امسال در منطقه اهر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد