سرویس: استانی
کد خبر: 975
|
13:10 - 1391/08/11
نسخه چاپی

جوان سرمایه‌ای که باید قدر دانسته شود

جوان سرمایه‌ای که باید قدر دانسته شود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: جوان سرمایه عظیم انقلاب اسلامی است که باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آن قدر دانسته شود.

به گزارش سبلانه ، عادل علیپور صبح امروز در مراسم تجلیل از امدادگران پر تلاش زمین لرزه در آذربایجان شرقی که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: ما سه مقطع را بعد از پیروزی انقلاب در توجه به توسعه و عمران کشور سپری کردیم که دوره اول جنگ هشت ساله بوده و جوانان رشید این سرزمین اوج حماسه را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: ما در دور دوم تحولات کشور دوران سازندگی را پشت سر گذاشتیم که باز هم با تکیه بر جوانان در این مقطع کارهای ماندگار و عظیمی صورت گرفت.

این مسئول دوره سوم را دوره تحول، تحرک و پویایی در حوزه‌های مختلف اعلام کرد و گفت: در این مقطع نسل جوان و نوجوان ما علیرغم عداوت و کینه‌توزی دشمنان در جبهه جنگ نرم و فرهنگی توانستند افتخارات بی‌نظیری را کسب کنند و با جنبشی عظیم در سنگر علم استکبار را به زانو درآورند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل بیان داشت: ما با استفاده از این تجربیات و توانمندی جوانان‌مان در مقطع چهارم تحولات این کشور قرار گرفتیم که ایران اسلامی به جوانان خود افتخار می‌کند که در این برهه حساس توانسته‌اند منشا اثر باشند.

این مسئول بیان داشت: دستاورد عظیمی که در این سال‌ها نصیب کشورمان شده مقابله با حرکت‌های موزیانه و خبیث استکبار در حوزه فرهنگی، ارزشی و اعتقادی بوده که در یک جنگ نابرابر سعی کردند کشورمان را مورد آماج و حملات بی‌رحمانه خود قرار دهند.

وی افزود: ما در هر مقطع که به جوانان‌مان اعتماد کردیم شاهد درخشش آنها در صحنه‌های تحول‌آفرین بودیم به طوری که ایران اسلامی ما امروز به برکت مجاهدت این جوانان غیرتمند در جاده عزت و شرف گام برمی‌دارند.

به گزارش فارس، معاون استاندار اردبیل بیان داشت: جوانان ما امروز نیز الگو و منشا خیزش‌های اسلامی در منطقه هستند و بیش از هر زمان دیگر تلاش می‌کنند تا غیرت تلاش خود را نشان دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از جوانان این مرز و بوم که همواره سعی کردند در نوع‌دوستی و یاری‌رسانی به هموطنان موفق عمل کنند افزود: در این مقطع حساس همدلی‌ها باید افزون شود تا کوچکترین بهانه‌ای به دست دشمنان داده نشود.

علیپور همچنین با قدردانی از همت و تلاش جوانان امدادگر هلال احمر در یاری رسانی به حادثه دیدگان زلزله آذربایجان شرقی، اظهار داشت: برای ما افتخار بود که در این حادثه جمعیت هلال احمر با جوانان ایثارگر خود به موقع در صحنه حاضر شده و از حادثه‌دیدگان دلجویی کرده و به مدد آنان شتافتند.معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل در پایان سخنان خود این افتخار‌آفرینی‌ها و یاری‌رسانی‌ها را در سایه قدرت ایمان و تدبیر شایسته جوانان برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد