سرویس: پارس آباد
کد خبر: 49215
|
09:46 - 1394/11/13
نسخه چاپی

رسم دلواپسی یا موسم دلواپسی؛ آقاي هاشمي! چه شده گذرتان به بيت امام افتاد

 رسم دلواپسی یا موسم دلواپسی؛ آقاي هاشمي! چه شده گذرتان به بيت امام افتاد
سخنان تند هاشمی رفسنجانی در مراسم سالگرد ورود حضرت امام (ره) در فرودگاه مهرآباد و حمله به شورای نگهبان بار دیگر نقاب از چهره سياسي آقاي دولت سازندگي برداشت.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان،اکبر هاشمی رفسنجانی روز يكشنبه در حالي در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد ورود امام (ره) به ميهن در فرودگاه مهرآباد در سخنانی بر علیه شورای نگهبان در دفاع از بيت امام و برخی رد صلاحیت شده ها تاخت که از جنبه های مختلف قابل تحلیل بوده كه باید پرده از این سخنان برداشت.

هاشمی در این مراسم ضمن انتقاد از رد صلاحیت حسن خمینی توسط شورای نگهبان خطاب به اعضای شورای نگهبان گفت: عده‌ای صلاحیت شخصیتی که اشبه جدش امام خمینی است را قبول نمی‌کنند، باید از آنها پرسید پس شماها خودتان صلاحیت خودتان را از کجا آورده‌اید؟ چه کسی به شما صلاحیت داده است، چه کسی به شما اجازه قضاوت داده است، چه کسی به شما اختیارات، اسلحه، تریبون، تریبون نماز جمعه و صدا و سیما داده است؟ اگر امام نبود، اگر آن نهضت نبود، اگر آن اراده مردمی نبود شماها هم نبودید؛ به بیت امام بد کردید و زمانی که باید در این دوران به بیت امام تبریک می‌گفتید تبریک بدی گفتید خداوند از سر تقصیرتان بگذرد و باید عذرخواهی کنید.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: وقتی که مردم نمی‌خواهند کسی هم نمی‌تواند باشد و این یک اصل اجتماعی روشن است.

جدای از مطالب فوق، معلوم نیست هاشمی رفسنجانی در ماه‌ها و روزهای اخیر از چه موضوعی ناراحت است و به دنبال انتقام‌گیری از چه کسی است، ولی باید به این مهم اشاره کرد که مسیری که هاشمی در پیش‌گرفته است، جز نفرت افکار عمومی هیچ دستاوردی نخواهد داشت.

اما نکته ای که در سخنان هاشمی بيشتر جلب توجه می کند بحث صلاحيت نوه حضرت امام (ره) و اشبه الناس بودن سید حسن خمینی است.

بايد به آقاي هاشمي گفت که لزوماً نوه امام بودن يا به قول شما همان اشبه الناس بودن به معنای شناخت هرچه بیشتر راه امام نیست، زیرا در بسیاری از موارد تفسیرهای شخصی از راه امام آن‌قدر متفاوت می‌شود که یقیناً با راه امام واقعی بسیار متفاوت می‌شود و این اتفاق نیز در سال‌های اخیر درباره خود شما نيز رخ‌داده است.

باید از آقاي هاشمي پرسید، روزی که عکس امام را پاره کردند چرا خبری از بیت امام نبود؟ چرا آن روز سکوت کردید و چرا آن روز سنگ امام را به سینه نزدید؟ باید پرسید چرا بیت امام را پشتوانه اهداف خود قرار می دهید و شوراي نگهبان را كه به عنوان حافظ شرع مبین اسلام و قانون اساسی و نهاد ناظر بر انتخابات، همواره کانون توجه بوده است را مورد آماج انتقادات خود قرار مي دهيد.

بايد به آقاي هاشمي گفت كه هنوز توهين چند ماه شما به روستاييان و انقلابيون يادمان نرفته كه گفتيد «بعضی‌ها اصلاً آن موقع‌ها نبودند و در کوچه‌های روستاهایشان می‌گشتند، ولی الآن آمده‌اند و انقلابی شده‌اند.» لااقل ميگذاشتي يك سالي از اين اهانت شما مي گذشت تا شروع به هتاكي عليه شوراي نگهبان مي كرديد.

کاش آقای هاشمی که نگران اشبه الناس نوه امام هستند کمی هم به همه اشبه الناسی بیاندازند که با امام آمدند، رفتند و خون خود را تقدیم کردند تا راه امام زنده بماند.

 

انتهاي پيام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد