10:13 - 1394/08/09
کد خبر: 45522

نماينده مردم پارس آباد و بيله سوار در مجلس خبر داد:

طرح دوفوريت لايحه منطقه آزاد استان اردبيل در نوبت اول رسیدگی خانه ملت

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس از بررسی قریب الوقوع لایحه طرح دوفوریت ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی اردبیل در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارشبه نقل ازپایگاه اطلاع رسانی حبیب برومند، نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس با اعلام این خبر گفت: با رايزني هاي انجام شده توانستيم تا نوبت بررسي دوفوريت لايحه منطقه آزاد در استان اردبيل را به نوبت اول آورده و انشااله يكشنبه هفته آينده با آقاي لاريجاني جلسه اي خواهيم داشت تا به سرعت در دستور كار صحن علني مجلس شوراي اسلامي قرار بگيرد.

 

وی افزود: با توجه به تائيد برجام و چشم انداز رفع تحريم ها، لزوم تصويب هرچه سريعتر طرح ها و لوايح تسهيل كننده تجارت و صنعت مثل لايحه ايجاد منطقه آزاد بيش از پيش اهميت پيدا مي كند.

 

برومند ابراز اميدواري كرد: با تصويب لايحه مذكور در مجلس به سرعت مراحل اجرايي شدن آن از سوي دولت طي بشود تا مردم شريف مغان و مناطق همجوار و كل استان از مواهب و مزاياي آن بهره مند گردند.

 

پيش تر با جمع آوري 53 امضا از نمايندگان مجلس اين طرح به نوبت 22 بررسي در صحن رسيده بود كه با رايزني هاي انجام شده رئيس مجمع نمايندگان استان با ارائه دهندگان طرح هاي در نوبت، لايحه ايجاد منطقه آزاد در مغان به نوبت اول رسيد.

انتهای پیام/