18:44 - 1394/09/23
کد خبر: 47329

جنبش دانشجویی اردبیل، احیا شد

عضو ارشد جنبش دانشجویی اردبیل گفت: این جنبش در راستای انجام رسالت های دانشجویی در مورد پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات مجلس احیا شد.

به گزارشخبرنگار به نقل از ابصارنیوز،محمد بشیری عضو ارشد جنبش دانشجویی استان اردبیل با اعلام خبر احیای این جنبش گفت:جنبش دانشجویی یک حرکت خودجوش و محوری بوده که با آرمان های روشن و شفافی پایه ریزی شده است.

عضو ارشد جنبش دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه جنبش دانشجویی محل حضور افراد جوان، تحصیلکرده، عالم است، اظهار داشت:کسانی که دغدغه اجتماعی، علمی، سیاسی و فرهنگی ناب دارند می توانند در این جنبش فعالیت کنند.

بشیری تأکید کرد: این جنبش بدون هیچگونه گرایش سیاسی به احزاب پا به عرصه نهاده و از هیچ فردی هم در بدنه دولت خط فکری نمی گیرد.

وی در ادامه سخنان خود به معرفی معیارها و ملاک های کاندیداهای اصلح خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی  پرداخت و گفت: معیار های مورد نظر مقام معظم رهبری چشم انداز جنبش دانشجویی را تشکیل می دهد.

عضو ارشد جنبش دانشجویی، تشکیل شورای مشورتی و مرکزی جنبش را خاطر نشان کرد و افزود: در نشستی که عصر امروز با حضور اعضای جنبش دانشجویی استان برگزار شد مصوب گردید که بعد از تشکیل شورای مشورتی و انتخاب شورای مرکزی جنبش دانشجویی، سخنگوی جنبش نیز انتخاب شود تا اطلاع رسانی ها از این طریق انجام گیرد.

وی از برگزاری کنفرانس خبری در روزهای آتی خبرداد و گفت: برنامه های جنبش دانشجویی در خصوص انتخابات در اینده نزدیک به محض سازماندهی شدن را از طریق این کنفراس،به اطلاع  عموم خواهد رسید.

بشیری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جنبش دانشجویی گفت: همچنانکه می دانیم مقام معظم رهبری همواره ازلزوم فعالیت های فرا تشکلی جنبش دانشجویی سخن گفته و می فرمایند:«از اصول خود تخطی نکنید،به دام احزاب و گروه ها نیافتید، به غفلت زدگان اجازه ورود ندهیدو تحت تأثیر قضایای سیاسی قرار نگیرید.»، بطور قطع سخنان گوهر بار رهبر انقلاب بدنه فکری این جنبش را در استان اردبیل تشکیل خواهد داد.

عضور ارشد جنبش دانشجویی استان اردبیل در پایان سخنان خود، منشورنامه این حرکت خودجوش دانشجویی را خاطرنشان کرد و افزود: پرهیز از ورود به حیطه تحزب،بازخوانی و تکرار گفتمان امام(ره)، حرکت در تداوم خط امام(ره) و مقام معظم رهبری بصورت عینی و تئوری، مطالبه گری از مسئولین در حوزه انتخابات و معرفی شاخصه های کاندیداهای اصلح از جمله بخشی از منشور نامه جنبش دانشجویی است.

انتهای پیام/