10:43 - 1395/01/07
کد خبر: 51023

به مناسبت عید نوروز صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبيل با قهرمان کشتی جهان در پارس آباد+عكس

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبيل به همراه فرماندار پارس آباد با حضور در منزل پدري افشين بيابانگرد، قهرمان کشتی فرنگي جهان، با این قهرمان ملي دیدار کردند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازآران مغان، به مناسبت عید نوروز ايوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل و صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد به همراه رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد با حضور در منزل پدري افشین بیابانگرد قهرمان ارزشمند کشتی فرنگی جمهوری اسلامی ایران در پارس آباد با وی دیدار کردند.

در این دیدار مديركل ورزش و جوانان استان ضمن تبریک عید نوروز به قهرمان آسیا و جهان و خانواده اش ابراز امیدواری کرد: در مسابقات آتی بیابانگرد بتواند سهمیه المپیک ریو ۲۰۱۶ را بدست آورد تا دل همشهریان و هم استانی خود را شاد کند.

 

بهتاج افزود: فشار اردو های بلند مدت و کم کردن وزن در استانه مسابقات را یکی از مشکلاتی است که بیابانگرد همیشه با موفقیت پشت سر می گذارد و انصافاً تلاش و پشتکار بیابانگرد است که زبانزد همه در اردوی تیم ملی است که همیشه مثل یک سرباز در خدمت تیم ملی کشتی فرنگی است به همین خاطر بوده كه هر مربی به تیم ملی می آید بیابانگرد را جزوء نفرات اصلی خود قرار میدهد.

وي در ادامه يكي از عوامل موفقیت بیابانگرد را تحصیلات عالي اين ورزشكار در مقطع دکتری دانست و گفت: امیدوارم جوانان استان و شهرستان با الگو گرفتن از این قهرمان ارزشمند آسیا و جهان بتوانند هم در عرصه قهرمانی و هم تحصیل موفق باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان كرد: اخیراً نیز از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران بيابانگرد بعنوان مدرس این فدراسیون انتخاب شده است كه جاي خوشحالي دارد.

در ادامه این دیدار اكبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد نيز ضمن تبریک عید نوروز، از پدر و مادر افشین بیابانگرد قدرداني كرد و افزود: اميدواريم با راه اندازی فرودگاه شهرستان پارس آباد در چند ماه آینده، افشین بیابانگرد بتواند با پرواز مستقیم تهران – پارس آباد بتواند بیشتر در منطقه حضور داشته باشند چرا كه اعتقاد دارم حضور قهرمانان در منطقه باعث دلگرمی مردم و انگیزه بیشترجوانان برای قهرمانی می شود.

 

وی همچنین گفت: انشاالله با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بتوانیم تجلیلی در خور شان افشین بیابانگرد در شهرستان پارس آباد تدارک ببینیم تا قسمتی از زحمات این قهرمان ارزشمند را جبران نماییم.

افشین بیابانگرد نیز از حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار پارس آباد در منزل پدري خود قدرداني كرد و افزود: اميدوارم با دعای خیر شما و مردم، جواز حضور در مسابقات المپیک 2016 ریو برزيل را کسب كنم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از افشین بیابانگرد قهرمان كشتي فرنگي آسيا و جهان تجلیل شد.

انتهای پیام/