14:26 - 1395/04/11
کد خبر: 54335

فرمانده سپاه ناحیه نیر :

مدعیان حقوق بشر بزرگترین ناقض حقوق بشر

فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت : کشورهای غربی از خشونت و رفتار ضد انسانی خود چشم پوشیده و با دادن شعار دفاع از حقوق بشر این شعار را ابزاری برای استعمارگری‌های خودساخته‌اند.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیبه نقل ازنیریمیز،سرهنگ حسن دهقانی فرمانده سپاه ناحیه نیر در مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور میراث ماندگار و حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) یعنی «روز قدس» است. روزی که همه هیمنه استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب را به لرزه انداخته و همه مسلمین عالم را به تفکر و تامل در مساله خطیر فلسطین دعوت می‌کند.

 

وی افزود: بار ديگر همگام با تمامي مسلمانان  جهان در روز جهاني قدس و هم صدا با ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت اله العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) جنايات وحشيانه و غير انساني رژيم جعلي ،سفاک و غاصب صهيونيستي و استکبار جهاني که شادماني ضيافت الهي را به ضيافت مرگ تبديل کرده و مردم مظلوم فلسطين را با حملات وحشيانه خويش به شهادت رسانده و مي رساند که دلهاي تمامي انسانهاي آزادي خواه جهان را به درد آورده است محکوم می کنیم.

 

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه روز قدس، روز اعتراض به مظلومیت انسان در روزگار ما و محکومیت بیداد، اشغال و حق کشی است، افزود: مظهر این مظلومیت و حق کشی در فلسطین اشغالی و سوریه است.

 

وی حضور در راهپیمایی روز قدس را پاسخ قاطعانه‌ای به شيطنت‌های رژيم اشغالگر قدس و امپریالیست جهانی، آمریکای جنایتکار، این مدعيان دروغين دموكراسی و حقوق بشر دانست.

 

فرمانده سپاه ناحیه نیر از روز قدس به عنوان خیزش جهانی مسلمانان در حمایت از مظلومین یاد کرد و گفت: جنایات تروریستی داعش در سوریه و نا آرامی های ایجادشده از سوی آل سعود و آل خلیفه در یمن و بحرین که جز فاجعه انسانی نمی توان نامی برآن نهاد از دید هیچ یک از راهپیمایان مغفول نمانده و بر این اساس این اقدامات بی شرمانه نیز محکوم می شود.

 

انتهای پیام/