12:19 - 1395/04/12
کد خبر: 54380

فرمانده سپاه ناحیه نیر:

حضور پرشور مردم در روز قدس لرزه بر پیکره دشمنان انداخت

فرمانده سپاه ناحیه نیر با بیان این‌که روز جهانی قدس سیلی محکمی بر استکبار جهانی وارد کرد، گفت: حضور پرشور و حماسی مردم در این روز لرزه بر پیکره دشمنان اسلام انداخت.

به گزارشپایگاه خبری تحلیلیفرمانده سپاه شهرستان نیر در گفتگو با نیریمیز ضمن تشکر از حضور گسترده مردم و مسوولان این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مردم با حضور خود ثابت کردند که همواره حافظ انقلاب و ارزشهای دینی و آرمانهای امام راحل (ره) تا آزادی قدس شریف هستند.
 
 
وی اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی باعث شده که مسلمانان جهان به صورت همصدا و متحد با مردم فلسطین ابراز همدردی کنند.
 
 
سرهنگ دهقانی اضافه کرد: مردم مسلمان ایران در این روز ثابت کردند که از دیگر ملل مظلوم مسلمان جهان حمایت خواهند کرد و همیشه طرفدار حق و حقیقت هستند و با این حضور حماسی، مردم بار دیگر سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان، استکبار و صهیونیسم جهانی زدند.
 
 
وی افزود: مسلمانان اعم از شیعه و سنی و هر انسان آزادی خواه که شاهد کشتار مردان، زنان و کودکان بی دفاع فلسطین هستند، با حضور در این راهپیمایی، تنفر و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.
 
 
 فرمانده سپاه ناحیه نیر تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس فرصتی برای تجدید پیمان با برادران مسلمان ستمدیده و مظلوم فلسطینی و یمنی است که هر روز زیر بمباران و موشک های دشمنان غاصب مورد هجمه قرار گرفته و این راهپیمایی نماد همدردی و اعلام انزجار از عاملین کشتار و جنگ های ظالمانه علیه آنها است.
 
 

 

انتهای پیام/