17:50 - 1395/09/27
کد خبر: 61395

فتونیوز/شيعه‌ انگليسی و سنّیِ آمريکایی دو لبه‌‌ يک قيچی‌اند

رهبر انقلاب، صبح امروز در ديدار مسئولان نظام و ميهمانان کنفرانس وحدت اسلامي: شيعه‌ي انگليسي و سنّيِ آمريکايي که مسلمان‌ها را به جان هم مي‌اندازند، دو لبه‌ي يک قيچي‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از باشگاه وبلاگ‌نویسان اردبیل "وبلر"، در خجسته سالروز ميلاد باسعادت پيامبر اعظم (صلي‌الله‌عليه‌وآله‌وسلم) و امام جعفر صادق (عليه‌السلام)، سران قوا، جمعي از مسئولان نظام، سفراي کشورهاي اسلامي و ميهمانان شرکت‌کننده در سي‌امين کنفرانس بين‌المللي وحدت اسلامي، صبح امروز (شنبه) با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي ديدار کردند.

 

 

رهبر انقلاب، صبح امروز در ديدار مسئولان نظام و ميهمانان کنفرانس وحدت اسلامي: امروز دنياي اسلام دچار محنت‌هاي بزرگي است و راه‌حل آن وحدت اسلامي است/ اگر متحد باشيم و با وحدت به سمت اهداف اسلامي حرکت کنيم، آمريکا و شبکه‌ي بدخيم خبيث صهيونيستي ديگر نمي‌توانند ملت‌ها را در پنجه‌ي خود بگيرند.

رهبر انقلاب: امروز دو اراده در اين منطقه در تعارضند: اراده‌ي وحدت و اراده‌ي تفرقه؛ اگر وحدت اتفاق بيفتد، وضع مثل امروز نخواهد بود و مسلمانان عزّت پيدا مي‌کنند؛ امروز از ميانمار تا آفريقا مسلمان‌کشي است؛ عده‌اي به‌دست بوکوحرام و يک عده به‌دست بودايي‌ها.../ شيعه‌ي انگليسي و سنّيِ آمريکايي که مسلمان‌ها را به جان هم مي‌اندازند، دو لبه‌ي يک قيچي‌اند.

 

 

رهبر انقلاب، در دیدار به مناسبت ولادت پیامبر اعظم(ص): توصیه‌ی ما این است که به همه‌ی آیات درباره‌ی پیامبر(ص) مراجعه کنید؛ این یک مجموعه‌ی کامل است. اشکال کار ما این است که از مجموعه‌ی تعالیم الهی به پیامبر غفلت می‌کنیم. اگر به این مجموعه‌ی کامل توجه کنیم، آن‌وقت راهِ درست ظاهر می‌شود.

رهبر انقلاب: انگليس از دو قرن پيش، هميشه منبع شر و نکبت براي ملت‌ها در منطقه‌ي ما بوده است؛ ضربه‌هايي که اينها به حيات ملت‌ها زدند نظير ندارد؛در هند، پاکستان، ايران و عراق؛ در فلسطين هم آن حرکت خباثت‌آلود را انجام دادند و يک ملت را از خانه‌ي خود دور کردند/ آن‌وقت آن مسئول انگليسي بي‌شرمانه مي‌گويد ايران تهديد منطقه است.

انتهای پیام/