13:56 - 1396/03/29
کد خبر: 68258

اعلام حضور مردم خلخال در راهپیمایی روز قدس

مردم خلخال خود را برای حضور در راهپیمایی روز قدس آماده می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو،در چندصباحی مانده به روز قدس، روز حمایت از مظلومین فلسطین، مردم خلخال خود را برای حضور گسترده در راهپیمایی در این روز آماده می کنند.

مصاحبه چندتن از اهالی خلخال در خصوص روز قدس در ذیل همین خبر منتشر شده است.

مردم اظهار داشتند : همچون سال های گذشته باز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی سراسری روز قدس شرکت خواهند کرد و از مظلومین فلسطین حمایت خواهند نمود.

دانشجویان خلخالی ضمن اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس اظهار داشتند: تا آزادی قدس شریف اولین قبله مسلمین از مبارزات ملت فلسطین وجوانان این کشور حمایت خواهند کرد.

کارمندان و کارکنان دولت نیز ضمن اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در فریادرسی به مظلومان جهان گفتند: حضور هر ایرانی در صحنه یعنی هراس بیشتر اسرائیل از مسلمانان و باید این هراس تا سقوط نهایی اسرائیل انجام شود.

یکی از روحانیون شهرستان خلخال نیز شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک وظیفه عمومی واجتماعی عنوان و بر شرکت تمامی اقشار تاکید کردند.

بازاریان واصناف خلخال نیز ضمن محکوم نمودن رژیم صهیونیستی در اشغال قدس بر لزوم ادامه مقاومت مردم فلسطین تا آزادی کامل قدس تاکید و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

جمعی از بسیجیان نیز تنها عامل خوشحالی مسلمانان جهان را نابودی و حذف شدن این غده سرطانی عنوان  کرده و اظهار داشتند: ما گوش به فرمان رهبر انقلاب برای نابودی اسرائیل غاصب تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/