09:41 - 1396/04/01
کد خبر: 68374

بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان بیله سوار به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان بیله سوار به مناسبت روز جهانی قدس را در ادامه بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل از  صبح مغان، 

متن بیانیه به شرح ریز است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« بیانیه دفتر بسیج دانشجویی دانشگاههای شهرستان بیله سوار به مناسبت روز جهانی قدس »

« و اَنَّ الارضَ یرثُها عبادی الصالحون »

حضرت امام خمینی (ره): روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است روز حکومت اسلامی است. روز قدس، روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.

روزی است که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود.

در همین راستا بود که شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس بر این باور بودند که راه قدس از کربلا می گذرد. یعنی اگر می خواهیم قدس شریف اولین قبله مسلمین جهان از چنگال رژیم اشغالگر قدس یعنی اسرائیل غاصب آزاد شود، باید مثل مولایمان حضرت سیدالشهدا (ع) جلوی باطل بایستیم و بجنگیم و مبارزه کنیم و نگذاریم قدس شریف اسیر دستان ظالمان جهان علی الخصوص رژیم منحوس و نامشروع صهیونیستی باشد .

از سوی دیگر برای آزادی قدس، رزمندگان اسلام بر این اعتقاد بوده و هستند که باید کشور عراق که اکثر مردمش شیعه هستند و اسیر ارتش بعثی عراق به حاکمیت صدام ملعون و خونریز بود ، آزاد می گشت . که صدام اکثر مردم شیعه عراق را به زور و تهدید روانه جنگ با ایران می کرد . ولی به لطف خدا و خون پاک شهیدان و رهبری حضرت امام راحل و خلف صالح اش حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در عراق شاهد آن هستیم که دیگر نه اسمی از صدام مانده و نه اثری از رژیم و ارتش منحوس بعثی اش. که چیزی از دین و قرآن و اخلاق نمی دانستند و دیکتاتوری رسمشان بود . و می بینیم که مردم عراق و حتی دولتمردانشان برای اینکه کشورشان را از لوث کثیف گروهکهای تکفیری–تروریستی داعش نجات دهند از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک می خواهند . و رهبر عزیز ما و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور مستشاری نظامی خود در عراق، امنیت را به دستان خود عراق و با تشکیل بسیج مردمی عراق و ارتش برقرار کردند به گفته رهبر بسیج مردمی عراق : اگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نبود، در جنگ علیه تروریست ها پیروز نمی شدیم. که الان همین بسیج مردمی عراق مجاهدانه با پاکسازی موصل، اراده و همتشان را بر این گذاشتند که وارد سوریه شوند و گروههای تکفیری – تروریستی داعش را در این کشور نیز به کمک نیروهای مردمی سوریه و ارتش سوریه، کاملاً از بین ببرند. و به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)این روزها شاهد نابودی کامل و جارو شدن گروههای تکفیری–تروریستی داعش و سایر گروهکها خواهیم بود. و هدف اصلی جبهه مقاومت زمینه سازی و اقدام برای از بین بردن این خانه سست و ویران عنکبوتی اسرائیل و تحقق وعده های حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) که فرمودند: اسرائیل در کمتر از 25 سال آینده دیگر وجود نخواهد داشت.

از سوی دیگر ما امروز در دنیا شاهد آن هستیم که آمریکا، اسرائیل و انگلیس و تابعینشان که دم از حقوق بشر می زنند، خود آستین بالا زده و کودکان و نوجوانان و جوانان بی گناه و مظلوم را در سوریه، عراق، یمن، فلسطین، غزه، لبنان، افغانستان، پاکستان، کشمیر و... و سایر کشورهای اسلامی، قتل و عام می کنند. کجاست سازمان حقوق بشر؟ ولی متاسفانه همین سازمان حقوق بشر با پولهای کثیف دولت آل سعود وهابی خائن، خاموش مانده و روز به روز شاهد ریخته شدن خونهای این انسانهای مظلوم هستیم. و نقش آل سعود خائن در بحران آفرینی های سال اخیر در سوریه، عراق و لبنان از طریق گروهک تکفیری–تروریستی داعش در راستای سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی است، از ایران که حامی و مدافع اصلی مستضعفان و مظلومان جهان و جبهه مقاومت است، به شدت عصبانی و خشمگین است و می دانند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز نماد قدرت و اقتدار در خاورمیانه است. زیرا که به گفته یکی از کارشناسان ارشد امریکایی که گفته بود: سرنوشت خاورمیانه بدست کسی رقم خواهد خورد که پیروز حلب باشد. و دنیا و جهان اسلام فهمید که پیروز حلب، ایران اسلامی بود و این جمله گواه بر این است که باید فاتحه رژیم نامشروع رژیم صهیونیستی را خواند و برای همین است که آمریکا و اسرائیل دست به دامان پولهای کثیف دولت آل سعود شده تا با تقویت گروههای تکفیری – تروریستی داعش در سوریه و عراق، در خود ایران هم ناامنی ایجاد کنند. ولی زهی خیال باطل که مردم شریف، جان خودشان را تقدیم کشورشان کنند و به فرموده حضرت آقا این « ترقه بازی هایی » که صورت گرفت در اراده ملت ایران برای نابودی گروههای تروریستی و عاملانش ذره ای اثر نخواهد گذاشت. و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همان ایام ترور در حرم مطهر حضرت امام راحل و مجلس شورای اسلامی به مردم اطمینان داد که انتقام خون پاک و مظلوم شهدای ترور رااز داعش به زودی میگیرد.و درست چند روز پس از آن، یعنی در شامگاه روز یکشنبه مورخ 28/3/96 به پرتاب موشک های زمین به زمین و طی فاصله 650 کیلومتری به قلب قرارگاه و فرماندهی این گروهک های تروریستی داعش در دیرالزور سوریه کوبید تا دیگر فکر تجاوز به میهن اسلامی امان را در سر نداشته باشند که در صورت تکرار با برخوردی شدیدتر موجه خواهند شد. و این اقدام باعث خوشحال شدن قلب خانواده های داغدار ملت عزیز ایران شد .

پیام دیگر این موشک ها در ایام نزدیک به روز جهانی قدس این بود که دشمن یعنی آمریکا و اسرائیل غاصب و دولت آل سعود خائن خیال نکنند که با ایجاد جنگ های نیابتی در اطراف کشور اسلامی ایران، مساله فلسطین رااز نظر ایران دور کرد و در حاشیه قرار دارد. هیهات، بلکه کاملاً هوشیار بودن رهبری و مردم نسبت به مساله فلسطین که مساله اصلی اسلام است، را می رساند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که مدافع اصلی انقلاب اسلامی است به دستور فرمانده معظم کل قوا حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای با پرتاب موشک های خود اعلام کرد که سپاه اسلام بیدار است و کاملا نسبت به منطقه اشرافیت دارد. و ان شاا... به زودی شاهد تحقق فرمایش گوهر بار حضرت امام خامنه ای خواهیم بود که فرمودند؛ تقدیر خداونداین است که فلسطین آزاد خواهد شد.

در اخر ما دانشجویان بسیجی ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی در حرم مطهر حضرت امام راحل و مجلس شورای اسلامی توسط گروهک های تکفیری–تروریستی داعش و نامشروع خواندن رژیم اشغالگر قدس؛ اسرائیل غاصب، حمایت همه جانبه و قاطع خود را از جبهه مقاومت اعلام داشته و خواستار ان هستیم که جهان اسلام با وحدت خود، از جبهه مقاومت حمایت کرده و فریاد خود را بر سر ستمکاران تاریخ علی الخصوص اسرائیل غاصب فرود آورند تا ان شا ا... به زودی شاهد نابودی کامل گروهک های تکفیری–تروریستی و عاملان اصلی شان یعنی امریکا و اسرائیل غاصب و انگلیس و دولت آل سعود خائن باشیم.

« اَلیس الصُبح بقریب ... »

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/