23:11 - 1396/07/04
کد خبر: 71371

رئیس دانشکده علوم دانشگاه محقق خبرداد؛

6 رشته جدید در دانشگاه محقق راه اندازی می‌شود

رئیس دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی از راه اندازی 6 رشته جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: به زودی رشته های ریاضیات مالی، ریاضی فیزیک و شیمی دارویی محیط زیست، نانوشیمی در مقاطع مختلف تحصیلی در این دانشگاه تاسیس خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازابصارخبر، صدیف احدپور رئیس دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی از راه اندازی 6 رشته تحصیلی جدید در این دانشگاه خبر داد و گفت: سه رشته ریاضیات مالی، ریاضی فیزیک و شیمی دارویی در مقطع کارشناسی، رشته های محیط زیست و نانوشیمی در مقطع کارشناسی ارشد و رشته نانوشیمی در مقطع دکتری در آینده نزدیک در این دانشگاه تاسیس خواهند شد.

احدپور با بیان اینکه  دانشکده علوم در مجموع  71 نفر عضو هیات علمی دارد؛ گفت: 2 نفر اعضای هیات علمی دارای مرتبه علمی مربی، 35 نفر با مرتبه علمی استادیار، 25 نفر دانشیار و 9 نفر با مرتبه علمی استاد تمام هستند.

رئیس دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دانشکده 34 آزمایشگاه در رشته های مختلف وجود دارد، افزود: دانشجویان با راهنمایی اساتید در این آزمایشگاه ها علاوه بر واحدهای درسی، به پژوهش و تحقیق هم می پردازند.

انتهای پیام/