08:16 - 1396/07/11
کد خبر: 71545

توزیع پلاک‌ تمثال مبارک شهید حججی در بین عزاداران نوجوان

همزمان با ماه محرم با همت هیات عشاق المهدی شهرستان خلخال صدها عدد پلاک تمثال مبارک شهید محسن حججی در بین عزاداران جوان و نوجوان خلخالی توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازازناو، در روزهای ماه محرم شاهد حضور پیکر سردار بی سر دفاع از حرم از حرم اهل بیت بودیم و مردم ایران به شایستگی از این سردار استقبال کردند و اینکه همزمان با ماه محرم در یک اقدام خوب از هیات عشاق المهدی در جهت زنده بودن یاد شهید محسن حججی صدها پلاک با تمثال مبارک این شهید در بین عزاداران نوجوان وجوان خلخالی توزیع شد.

وقتی وارد مسجد مهدیه خلخال می شدی پلاک ها بر روی پیراهن ها چه زیبا دیده می شد و شوق کودکان برای داشتن یک پلاک از این شهید ساعت ها آنان را در تفکر شهید حججی ماندگار ساخته بود.

 شهیدی که در اسارت گروه تروریستی وتکفیری داعش با شجاعت به قدمگاه شهادت رفت و حتی درلحظات شهادت نیز با عزت شهید شد.

نوجوانان خلخالی در گفتگو با خبرنگار ازناو ضمن قدردانی از خانواده معظم شهید حججی اظهار داشتند:  ما خواستار این هستیم که با سردار قهرمان سردار سلیمانی هر چه زودتر خبری از به درک واصل شدن عاملان شهادت شهید حججی به ما بدهد

دیگر نوجوان خلخالی در مسجد مهدیه خلخال گفت: اگر امروز پلاک شهید حججی بر روی پیراهن خود نصب کردیم و به آن افتخار می کنیم راه این شهید را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/