14:45 - 1396/08/08
کد خبر: 72347

بارش گِل از آسمان اردبیل+تصویر

3 روز اخیر آسمان اردبیل در محاصره ریز گردها بود که امروز بارش رحمت الهی باعث شد تا غبار اندکی از چهره این استان زدوده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، 3 روز اخیر آسمان اردبیل در محاصره ریز گردها بود که امروز بارش رحمت الهی باعث شد تا غبار اندکی از چهره شهر زدوده شود، اما شدت گرد و غبار در حالی است که اینک اکثر مدارس استان تعطیل بوده و با وجود بارش باران، آسمان این استان هنوز هم در مرز هشدار است.

بارش رحمت الهی به همراه گرد و غبار و تندباد با سرعت 40 کیلومتر مردم را خانه نشین کرده و نخستین طوفان های پاییزی به همراه برگ های خزان اینک خودنمایی می کنند.

این بارش الهی باعث شد قدری از نگرانی های کشاورزان منطقه کاسته شود، اما کشاورزان و باغداریان همچنان امیدوارند که استمرار بارش رحمت الهی باعث طراوت هوا و سیراب شدن مزارعشان شود؛ اما مرکز هواشناسی استان تند باد های شدید و آسمانی صاف و نیمه ابری را در 3 روز آینده پیش بینی کرده است.

تاکنون گزارشی از خسارات احتمالی ناشی از بارندگی های شب گذشته و بامداد امروز دریافت نشده است و همه راههای استان نیز باز بوده و تردد در آنان جریان دارد.

همانطور که عنوان شد به طور قطع باریدن باران در تلطیف هوا نقش موثری خواهد داشت ولی متاسفانه ورود جبهه های باران زا در این مدت همراه با گرد و غبار بوده و امکان استمرار این هوا در آینده نیز است.

 

انتهای پیام/