13:28 - 1396/08/12
کد خبر: 72492

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان؛

رسالت جنبش دانشجویی صیانت از انقلاب است/فتح لانه جاسوسی، نمونه واقعی آتش به اختیاری دانشجویان بود

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در آستانه 13 آبان ضمن تبیین اهمیت استکبار ستیزی در جامعه گفت:دانشجویان پیرو خط امام هرگز اجازه دست اندازی و ایجاد خلل در مسیر حرکت انقلاب به "آمریکا دوستان" را نخواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،هادی ملکی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در گفتگو با خبرنگارابصارخبر،به تبیین اهمیت استکبار ستیزی در دانشگاه ها پرداخت و گفت: بحث استکبار ستیزی جبهه حق و باطل از اول آغاز انقلاب بوده و تا آخر هم خواهد بود.

وی افزود: ایران با آغاز انقلاب اسلامی در واقع بعنوان پرچمدار مبارزه با استکبار در چهان شناخته شده  و با موفقیت های چشمگیر و روز افزون خود امروز بعنوان پرچمدار این مبارزه به الگویی برای بسیاری از کشورهای جهان شناخته شده است.

فتح لانه جاسوسی، در واقع نشان دهنده بلوغ قشر فرهیخته دانشگاهی بود

ملکی در ادامه سخنان خود به بیداری ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام که توسط امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم  نام برده شد، در واقع بلوغ قشر فرهیخته دانشگاهی را نشان داد.

این دانشجوی فعال سیاسی و فرهنگی با بیان اینکه امام خمینی(ره) لانه جاسوسی را سفارت خانه آمریکا نمی دانستند گفت: قطار انقلاب اسلامی تا رسیدن به مقصد نهایی در حال حرکت خواهد بود و در این راه نیز هیچ مانعی قادر به متوقف کردن آن نخواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به علت عقب افتادگی عده ای از قطار انقلاب اشاره کرد و گفت: تحجر ، عقب ماندگی و غرب زدگی از جمله عواملی است که باعث می شود عده ای نتوانند همپای قطار انقلاب حرکت کنند.

ملکی عقب ماندگی و غرب زدگی افراد را پروسه ای دانست که از زمان بنی صدر ملعون شروع شده و در زمان گفتگوی تمدن ها نیز بر شدت آن افزوده شد.

وی راه اندازی روزنامه های زنجیره ای در جهت  هدایت اکثریت مردم به سمت گفتگو با غرب و اشاعه فرهنگ غربی در جامعه را در راستای همین هدف عنوان کرد و گفت: هدف این افرد این بود که به مردم القا کنند سعادت ما در گرو تعامل با غرب است و با غرب بودن همه مشکلات را حل می کند، غافل از اینکه تمام مشکلات غرب و استکبار با ایران، همین انقلاب اسلامی است چونکه انقلاب اسلامی تنها مانع تامین کننده منافع روز افزون و زیاده خواهی های آنان در جهان است.

تضمین برجام لبخندهای جان کری بود

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در ادامه سخنان خود به انتخابات مجلس نیز اشاره کرد و گفت: اگر ما در زمان انتخابات دقت بیشتری می کردیم  و مردم افراد اصلح تر را روانه مجلس می کردند برجام ظرف بیست دقیقه تصویب نمی شد، چونکه دلسوختگان انقلاب با به چالش کشاندن مفاد برجام و آنالیز بیشتر آن در کنار روشنگری های صورت گرفته الان شاهد وضعیت فعلی نبودیم.

وی تضمین موافقان برجام در مجلس را لبخندهای جان کری عنوان کرد و گفت: آن زمان همه از قدرت پنهان جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا غافل بودند و همه تمرکز خود را روی برجام سرمایه گذاری کرده بودند.

ملکی در ادامه سخنان خود، خاطر نشان کرد: امروز با گذشت چند ماه از روی کار آمدن ترامپ در آمریکا حتی خود غرب نیز رفتارهای غیر منطقی وی را محکوم می کند.

آمریکا دوستان امروز به دنبال تزریق "اروپای خوب" به جامعه هستند

وی از ماجرای پشت پرده دوستداران آمریکا پرده برداشت و گفت: دوستداران آمریکا نیز امروز  با عوض کردن رنگ، به دنبال تزریق واژه " اروپای خوب " به جامعه هستند تا به مسیر انحرافی خود با قالبی دیگر ادامه دهند در حالیکه مردم امروز با عبرت گیری از عهد شکنی های اخیر آمریکا  درک کرده اند که به اروپا هم نمی توان اعتماد کرد، چونکه دست سردمداران اروپایی نیز در دست استکبار بزرگ یعنی آمریکا است و بدعهدی های شرکت هایی چون پژو و توتال،صحتی بر این مدعا است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل در پایان سخنان خود مفاد برجام را یادآور شد و گفت: طبق قرارداد منعقد شده بعد از اجرای برجام نباید تحریم جدیدی بر کشور اعمال می شد و اقدامات اخیر طرف غربی در اینخصوص و خروج یکجانبه آمریکا از برجام جای تأملی برای مسئولان کشور در این مورد باقی نمی گذارد، بنابراین از دولتمردان انتظار می رود در قبال این موضع مهم و حیاتی که سرنوشت کشور را به مدت بیش از 4 سال به خود درگیر کرده بود  اقدامات در خور شأن ملت بزرگ ایران  در اینخصوص را در دستور کار  خود  قرار دهد.

رسالت جنبش دانشجویی صیانت از انقلاب اسلامی است

وی فعالیت های چنبش دانشجویی در خصوص مبارزه با استکبار در محیط دانشگاه و جامعه را خاطرنشان کرد و افزود: وجدان بیدار دانشجویان پیرو خط امام، همواره در حال رصد فعالیت های دشمنان اسلام است تا با روشنگری ها و اقدامات به هنگام و آتش به اختیاری خود ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان، اجازه ابتکار عمل به استکبار در جهت متوقف کردن  قطار انقلاب را نیز نخواهد داد.

 

 

انتهای پیام/