00:07 - 1396/10/28
کد خبر: 74517

فرماندار کوثر:

شوراها، تجلی مشارکت مردم و مسئولین در امر مقدس تعلیم و تربیت هستند

فرماندار کوثر گفت: مشارکت در امر آموزش و پرورش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شوراهای آموزش و پرورش نیز تجلی مشارکت مردم و مسئولین در امر مقدس تعلیم و تربیت هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، علیرضا علیپور عصر روز چهارشنبه در جمع فرهنگیان کوثری ضمن تبریک هفته شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: مشارکت در امر آموزش و پرورش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شوراهای آموزش و پرورش نیز تجلی مشارکت مردم و مسئولین در امر مقدس تعلیم و تربیت است.

رئیس شورای آموزش و پرورش کوثر اظهار کرد: توجه به امر پرورش، رسیدگی به هزینه های ضروری مدارس، رسیدگی به مسائل معیشتی و رفاهی فرهنگیان، تدوین و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش، فعالیت در حوزه علمی و پژوهشی، خلاقیت در فناوری و فعالیت روز افزون در عرصه تعلیم و تربیت می بایست از جمله اولویت های آموزش و پرورش و دغدغه های اعضای شوراهای اسلامی باشد.

فرماندار کوثر در ادامه خواستار حضور پررنگ اعضای شورا و دیگر فرهنگیان و فرهیختگان در برنامه های ایام الله دهه فجر شد و افزود: طبق صنوات گذشته اجرای مراسمات  فرهنگی و افتتاح پروژه های عمرانی - تولیدی از جمله برنامه های تدوین شده در ایام الله دهه فجر است که انتظار می رود همه ارگان ها و نهاد ها در اجرای هرچه باشکوه تر آن در سطح شهر بخصوص در مدارس بیش از پیش تلاش کنند.

در ادامه مهدی غزنوی مدیر آموزش و پرورش منطقه و دبیر شورای آموزش و پرورش، ضمن تبریک هفته شوراهای آموزش و پرورش و تقدیر از زحمات اعضاء، پیام مشترک مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل و استاندار را قرائت کرد.

وی خاطر نشان کرد: معلمان این شهرستان در حد توان خود جهت رشد و تربیت نیروی ماهر و کارآمد تلاش کرده اند، به طوری که شاهد درخشش دانش آموزان در مسابقات علمی، قرانی، تربیتی، ورزشی و همچنین پرورش نخبگان از این شهرستان هستیم.

غزنوی تصریح کرد: همدلی و همزبانی مسئولان و نگاه مثبت آنان در همراهی با آموزش و پرورش از دیگر عوامل موفقیت دانش آموزان این شهرستان است .

رئیس آموزش و پرورش کوثر گفت: از سال تحصیلی آینده، با توجه به تکمیل نظام آموزشی جدید و استقرار پایه دوازدهم به نیروی انسانی بیشتری نیاز خواهیم داشت.

گفتنی است در پایان جلسه از اعضای شورای آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

 

انتهای پیام/