00:30 - 1396/11/08
کد خبر: 74767

حجت الاسلام والمسلمین تمجید در آستانه دهه فجر مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی پناه مظلومان و خار چشم ظالمان عالم است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوثر گفت: انقلاب اسلامی پناه مظلومان و خار چشم ظالمان عالم سی و نه ساله شد؛ انقلاب اسلامی ثابت کرد که اگر مسیر درست الهی را برود می تواند بماند و در قلب آزادی خواهان جهان ریشه بدواند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،حجت الاسلام والمسلمین تمجید طی گفتگو با خبرنگارکوثرخبربا اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی پناه مظلومان و خار چشم ظالمان عالم سی و نه ساله شد؛ انقلاب اسلامی ثابت کرد که اگر مسیر درست الهی را برود می تواند بماند و در قلب آزادی خواهان جهان ریشه بدواند.

وی ادامه داد: جا دارد که آغاز چهلمین سالگرد این انقلاب را به همه مردم ایران اسلامی و مسلمین جهان تبریک گفت، شیاطین عالم، در راس آنها، آمریکا و اسرائیل گفتند انقلاب ایران نباید چهل ساله شود اگر در هر دوره ای و هر امتی ندای اسلام را عملیاتی کنند پیروزیش قطعی است.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوثرافزود: از هر زاویه ای که بر انقلاب اسلامی به رهبری معمار کبیر انقلاب نگاه بکنیم شباهتی چون انقلاب پیغمبر (اظهر من الشمس) دارد، مصادیقی را بنده عرض می کنم که جای تامل و دقت دارد، یکی از اروپائیها گفته که اگر ما سه چیز را در نظر بگیریم آن وقت اعتراف می کنیم که در دنیا مانند محمد (ص) رهبری وجود نداشت.

وی در ادامه به اهمیت و عظمت هدف انقلاب اشاره کرد و گفت: هدف بزرگ بود؛ زیرو رو کردن نظامات اجتماعی مردم و فرهنگ ارباب و رعیت، امام (ره)برنامه جدیدی برای جهاد ارائه و همه را متعجب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین تمجید خاطر نشان کرد: ملت و وسایل و امکانات؛ ایشان چه وسائلی برای رسیدن به انقلاب داشتند، نه پول داشت، نه زور و نه همدستی، یک نفر افراد را به خود مومن ساخت و به صورت قدرت جهانی در آمد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوثر تصریح کرد: موقع انقلاب چه داشتیم از وسایل و امکانات، حتی کشورهای به ظاهر مسلمان هم در مقابل ما بودند جهان بر علیه ما بود؛ کاملا دست خالی بودیم در 8 سال جنگ در مقابل دنیا با دست خالی ایستادیم، اما امروز به برکت انقلاب قلبها و دلهای آزادی خواهان جهان فتح شده است؛ امروز سنگرهای متعددی بر علیه ظالمان توسط این انقلاب و امت مقاوم درست شده که یقین می دانیم پشت پرده تمام این سنگرسازی ها خود آقا ولی عصر (عج) ارواحنافداه است.

وی افزود: امروز به برکت این انقلاب فرزندانی تربیت شده که ظالم ترین رژیم ها از اسم این فرزندان انقلاب به خود می لرزد، امروز همه فهمیدند که میتوان از بند ظالم رها شد، همانطور که امت ایران اسلامی رها شدند پس شدنی است، این انقلاب و امت قوی و مقاوم و همیشه در صحنه با تمام گرفتاریهایی که خودش دارد اما هر جا ندای مظلومی بشنود به کمک او می شتابد و هر جا ظالمی قد علم کند دستانش را قطع می کند؛ چرا که بزرگترین خصیصه حکومت مهدی(عج) زهرا(س) پناه دادن به مظلومین و ستیز با ظالمان است.

 تمجید، سومین ویژگی انقلاب پیغمبر (ص) را سرعت وصول به هدف عنوان کرد و گفت: در کمتر از نیم قرن بیش از نیمی از مردم جهان تسلیم دین او شدند؛ انقلاب ما نیز با تمام فتنه های سنگین قلبهای آزادیخواهان را حتی در لاییک ترین نظام ها و حکومتهای فاجر فتح کرده است، قدردانی و قدرشناسی از این انقلاب و پاسداشت از آن وظیفه هر مسلمانی است.

 

انتهای پیام/