00:35 - 1396/11/12
کد خبر: 74894

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛

مجمع بسیج کوثر با رویکرد آسیب های فضای مجازی و تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار می شود

دبیر مجمع بسیج شهرستان کوثر گفت: مجمع بسیج شهرستان کوثر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با رویکرد و بررسی آسیب های فضازی مجازی و تحقق اقتصاد مقاومتی در گیوی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، سرهنگ دوم پاسدار صفدر جعفرزاده در جلسه شورای هماهنگی مجمع بسیج شهرستان کوثر اظهار کرد: در مجمع بسیج شهرستان، آسیب ها شناسایی و طرح و ایده های جدید فرهنگی و اقتصادی و ... در کارگروه ها بررسی شده و با اولویت بندی در سطح شهرستان اجرا می شود.

وی گفت: طرح های پیشنهادی مجمع بسیج برای بهره مندی از خروجی و نتیجه بهتر در جامعه با تعامل و همپوشانی اقشار مختلف بسیج برگزار می شود و هیچ قشری بصورت جزیره ای و جداگانه عمل نمی کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه کوثر افزود: دشمن بدنبال ضربه زدن و از بین بردن عناصر ماندگاری انقلاب همچون دین، اعتقادات و باورها، ولایت فقیه و رهبری و حضور مردم در برنامه های انقلابی است و با همه توان بدنبال تحریم و تهدید های پوچ و تو خالی است؛ از این رو مجمع بسیج شهرستان کوثر ظرفیت موثر و رویکر مناسبی برای مطرح و مرتفع ساختن مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ... است.

دبیر مجمع بسیج شهرستان کوثر در پایان اظهار کرد: این مجمع با حضور اقشار متعدد مردمی از جمله امام جمعه کوثر، مسئولان دستگاه های اجرایی بخصوص مسئولان ارشد شهرستان و دیگر بسیجیان کوثری برگزار خواهد شد.

به گزارش کوثرخبر، مجمع بسیج شهرستان کوثر روز یکشنبه 15 بهمن ماه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر راس ساعت 9:45 الی 12 ظهر در محل سالن ولایت سپاه ناحیه کوثر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/