22:39 - 1396/11/24
کد خبر: 75340

فرماندار کوثر مطرح کرد؛

واگذاری 236 فقره وام اشتغال فراگیر به متقاضیان کوثری /بانک ها همکاری لازم را داشته باشند

فرماندار کوثر با اشاره به ثبت نام و تشکیل 236 پرونده اشتغال فراگیر در کوثر گفت: 236 فقره وام اشتغال فراگیر و روستایی-عشایری در این شهرستان به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازکوثرخبر، علیرضا علیپور عصر روز سه شنبه 24 بهمن ماه، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: همه دستگاه های امر در سطح شهرستان با اعتبارات جذب شده در صدد احقاق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کننده را در دستور کار قرار داده اند.

وی ادامه داد: در سال های گذشته اقدامات موثری در حوزه کارآفرینی و تولید در سطح شهرستان کوثر انجام یافته و بسیاری از کارگاه های کوچک و زود بازده که به علت کمبود اعتبارات بخش خصوصی راکد یا نیمه فعال بود، فعال شده اند.

رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان کوثر با بیان اینکه مقدمات لازم در حوزه افزایش راندمان حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان انجام یافته است، اظهار کرد: با اجرایی شدن طرح‌های اشتغال فراگیر زمینه اشتغال 350 نفر در شهرستان کوثر فراهم خواهد شد، این اصل مهمترین سیاستی است که در دستور کار بوده و لازم است مسئولان امر نیز در این حوزه اقدامات شایسته ای انجام دهند.

علیپور با اشاره به ثبت نام و تشکیل 236 پرونده اشتغال فراگیر در کوثر گفت: 236 فقره وام اشتغال فراگیر و روستایی - عشایری در کوثر به متقاضیان واگذار می‌شود که قطعاً این مقدار تسهیلات اشتغالزایی زمینه تولید و اشتغال را در شهرستان فراهم آورده و آمار بیکاری و مهاجرت را کاهش خواهد داد.

فرماندار شهرستان کوثر افزود: بانکهای ملی، ملت، صادرات، تجارت، کشاورزی و توسعه تعاون در شهرستان کوثر مبلغ 240 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های اشتغال فراگیر پرداخت خواهند کرد، می طلبد بانک های مذکور همکاری های لازم در این خصوص را با متقاضیان داشته باشند.

به گزارش کوثرخبر، متقاضیان تسهیلات اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی و عشایری از سه ماه گذشته از طریق سامانه اینترنتی کارا ثبت نام انجام داده‌اند.

انتهای پیام/