18:21 - 1397/04/25
کد خبر: 77041

با حضور رییس فدراسیون اتومبیل رانی کشور :

عزیزه تراز رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتو سواری اردبیل شد

عزیزه تراز ، با کسب 15 رای رییس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اردبیل شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، اعضای مجمع و کاندیدهای ریاست هیئت استان اردبیل برگزار شد.

عزیزه تراز و فاطمه ولیزاده دو کاندیدای مجمع انتخاباتی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل بودند که در نهایت عع مجموع 17 رأی، برای مدت 4 سال دیگر رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان اردبیل باقی ماند.

محمود  صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسورای و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم اظهار داشت: رشته موتورسواری و اتومبیل‌رانی از جمله رشته‌های ورزشی بسیار سخت و گسترده و همراه با مشکلات پیچیده‌ای بوده که در عین حال، شاهد اقبال جوانان و محبوبیت این رشته‌ها در سطح کشور هستیم.

صیدانلو گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیل‌رانی  متأسفانه در سطح استانهای کشور وجود ندارد ولی در سایر بخش‌های اتومبیل‌رانی و موتورسواری، می‌توانیم از حداقل امکانات موجود برای برگزاری مسابقات و رویدادها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید اهتمام جدی برای توسعه این رشته ورزشی داشته باشیم، افزود: توسعه همگانی این رشته‌های ورزشی و نیز توسعه و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رشد این ورزش در استانهای کشور از جمله اولویت‌های فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی است.

رئیس فدراسیون موتورسورای و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: باید بتوانیم مطالبات مردم در این رشته‌های ورزشی را برآورد کنیم چرا که موتورسواری و اتومبیل‌رانی از جمله رشته‌های ورزشی هیجانی است که جوانان علاقه بسیاری به این رشته‌ها دارند.

صیدانلو بیان کرد: هیئت‌های استانی باید به دنبال برگزاری کلاسهای آموزشی و ارتقای درجه مربیگری برای رشد علمی این رشته‌های ورزشی باشند.

وی گفت: فدراسیون پیگیری احداث پیست در استانهای کشور را در دستور کار قرار دارد و تا به امروز نیز 7 اداره کل ورزش و جوانان در 7 استان زمین لازم برای احداث پیست را به هیئت‌ها تحویل دادند.

انتهای پیام/3135