22:00 - 1397/05/12
کد خبر: 77325

دستگیری اغتشاش گران توریستی در کرمان/ماجرای فیلمی که هنوز شبکه های بیگانه پخش نکردند

شب گذشته ٥ اغتشاشگر سازمان یافته از تهران برای انجام ماموریت پوششی درقالب تفریحی و توریستی میهمان کرمانی ها بودند، با صحنه سازی در یکی از کوچه های کرمان اقدام به داد و فریاد و طلب کمک از مردم می کردند که در حین فرار با ممانعت اهالی آن محله روبرو شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، شب گذشته ٥ اغتشاشگر سازمان یافته از تهران برای انجام ماموریت پوششی درقالب تفریحی و توریستی میهمان کرمانی ها بودند، با صحنه سازی در یکی از کوچه های کرمان اقدام به داد و فریاد و طلب کمک از مردم می کردند که در حین فرار با ممانعت اهالی آن محله روبرو شدند.

در ادامه همین ماجرا چندین نفر برای کمک به این افراد در محل مورد نظر ملحق شدند، اما این عده افرادی را که قصد کمک به آن ها را داشتند، با اتومبیل زیر گرفتند.

 

این افراد همزمان با این اقدام غیر انسانی خود از صحنه مورد نظر فیلم برداری کرده و در حین متواری شدن با عکس العمل اهالی محله روبرو شدند.

 

مردم حاضر در صحنه با مشاهده این موضوع و مشکوک شدن به این افراد به مقابله با آن ها پرداخته و این ٥ نفر را تحویل نیروهای انتظامی دادند.

 

بازداشت شدگان در اعترافات اولیه خود هدفشان از این اقدام را صحنه سازی و ارسال فیلم این ماجرا تحت عنوان "مقابله اغتشاشگران با نیروهای امنیتی" برای شبکه های ماهواره ای اعلام کردند.

 

با توجه به نقشه های دشمن برای بر هم زدن نظم عمومی مردم باید نسبت به تقاضاهای کمک این چنینی هوشیاری بیشتر داشته باشند و در صورت مشاهده این قبیل صحنه ها مراتب را دستگاه های مسئول اطلاع دهند.

 

منبع : دانا

 

انتهای پیام/۳۱۳/۱/۱