11:12 - 1397/05/13
کد خبر: 77329

مسئول دارالقرآن الکریم اردبیل:

اعزام 45 استعداد قرآنی به دوره های پرورش استعدادهای قرآنی شمالغرب کشور

مسئول دارالقران اکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:45 استعداد قرآنی از سراسر استان اردبیل به دوره های پرورش استعدادهای قرآنی شمالغرب کشور اعزام می شوند.

حجت الاسلام عزیز صابری در گفتگو با خبرنگارسبلان‌ما، اظهارداشت: 45 استعداد قرآنی از سراسر استان اردبیل به دوره های پرورش استعدادهای قرآنی شمالغرب کشور اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه این دوره های تخصصی قرآن کریم ویژه برادران 9 تا 18 سال برگزار می شود افزود: این طرح تخصصی پرورش استعداد های قرآن کریم به مدت سه سال انجام می شود.

مسئول دارالقران اکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: این دوره های تخصصی قرآن کریم ویژه استعداد های منتخب قرآنی استان هر هفته به مدت 4 ساعت در مرکز استان دوره های آموزشی با حضور اساتید پیشکسوت استانی برگزار می شود.

حجت الاسلام صابری هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را تربیت قاریان جوان توانمند وبا استعداد در حروه های قرائت و مباحث صوت لحن دانست و عنوان کرد: این دوره ها در پایه های 6 تا 7 در حوزه های صوت ولحن قران کریم برگزار می شود.

وی از اعزام این استعداد های قران استان جهت شرکت در دوره های تخصصی به استان آذربایجان شرقی خبرداد و گفت : این دوره ها از روز دوشنبه این هفته به مدت سه روز به میزبانی شهرستان تبریز و باحضور استان های شمالغرب کشور انجام می شود.

مسئول دارالقران اکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: این دوره های آموزشی سه ساله با هدف تربیت نیروهای جوان در مبحث قرائت و صوت لحن برگزارمی شود که تاکنون دوسال آن بطور کامل انجام شده و یک سال دیگر یعنی تا در سال 98 با برگزاری آخرین دوره های تخصصی طرح پرورش استعداد های قرآنی شمالغرب کشور به کار خود پایان می دهد.

وی بیان کرد: پس از اتمام دوره های تخصصی در شهرستان تبریز از نفرات برتر این دوره با اهداء لوح وجایزه تجلیل و قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/313/1/1/