17:30 - 1397/06/18
کد خبر: 77947

سبلان ما گزارش می دهد؛

رزمایش بزرگ خدمت با عنوان شیفت ایثار ویژه بسیج کارگری در اردبیل برگزار می شود

چند روز پیش بود که شاهد یک رزمایش بزرگ و گسترده، عظیم بسیجیان نسل سومی کشور با عنوان مرحله اول رزمایش محمد رسوالله 2 به یاد اعزام سپاهیان یکصد هزار نفری محمد رسول الله به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل در دوازدهم آذر سال 65 در سطح مناطق مختلف کشور بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، این رزمایش گسترده و عظیم انقلابی نسل سومی ها با حضور پرشور گسترده بسیجیان سراسر کشور بصورت منسجم و تدام یافته استان به استان با هدف و شعار خدمت رسانی و محرومیت زدایی مناطق محروم کشور و شور و امید آفرینی در بین ملت انجام شد.

رزمایش بسیجیان محمد رسوالله 2 با شعار خدمت رسانی و خدمت به مردم و ملت ایران همیشه در صحنه و آرمانی انقلاب اسلامی ایران که در سال جاری چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را با اتحاد ویکپارچگی خود جشن خواهند گرفت تا دشمنان را مأیوس و ناامید و دوستان خود را خوشحال نمایند.

حضور این خیل عظیم بسیجیان نسل سومی ها با شعار خدمت رسانی و محرومیت زدایی مشتاقانه با جهاد و شهادت در صحنه‌های نبرد، بار دیگر قدرت الهی ملت ایران را به نمایش گذاشت تا بار دیگر این حرکت حماسی و جهادی بی سابقه بسیجیان نیروهای انقلابی جوان امروزی، وحشتی متزلزل کننده در دل دشمنان اسلام به ویژه آمریکا واسرائیل بیندازند.

مرحله دوم رزمایش اعزام بسیجیان به اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی بود

برای آزادی خرمشهرهای دیگر اینبار نه در جنگ حق علیه باطل بلکه برای نشان دادن قدرت وعظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اقتدار بسیجیان سرافراز نسل سومی و چهارمی ها در امر خدمت رسانی به مردم، بامردم و برای مردم بودن مرحله دوم رزمایش را با هدف حضور درمناطق محروم سراسر کشور برای محرومیت زدایی انجام شد تا دشمن بداند هنوز راه شهدا ادامه دارد و به یاد شهدا قدم ها استوارتر از دیروز در راه اسلام و آزادی خرمشهرهای دیگر برداشته می شود.

ما به یاد شهدا باز هم می آییم این حرف دل امروز جوانان انقلابی ما و بسیجیان یکصدهزارنفری نسل سومی ها است، با همان روحیه دوران اعزامی به جبهه های حق علیه باطل، برای تقویت روحیه انقلابی جوانان نسل امروزی، برای حمایت از مردم و مأیوس ساختن دشمن می گویند، خواهیم آمد، با همان تعداد یکصد هزارنفری خواهیم آمد.

اینجا است که ما با همین نیروهای انقلابی برای خدمت به خاک وطن و ملت همیشه در صحنه و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قدم هایمان را به مناطق محروم خواهیم گذاشت تا دیگر در سالگرد چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شاهد هیچ منطقه محرومی با مردمان محروم و بی بضاعت نباشیم.

رزمایش خدمات رسانی ویژه بسیج کارگری با عنوان شیفت ایثار در اردبیل برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: رزمایش خدمت رسانی ویژه بسیج کارگری با عنوان شیفت ایثار در اردبیل برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار خلیل منوچهری در گفتگو با خبرنگار سبلان ما اظهارداشت: این رزمایش یک روزه همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده بسیجیان کارگری استان اردبیل در شش کارخانجات بزرگ استان اردبیل بصورت منسجم و برنامه ریزی شده انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این این رزمایش با هداف توسعه تولید ملی کشور، تقویت تولید کارخانجات، افزایش شیف کاری بصورت رایگان و بسیجی، تعمیر ماشین آلات و نظافت ماشین آلات کارخانه ها، نظافت محیط وغیره انجام می شود افزود: رزمایش شیفت ایثار کارگری بسیجیان استان اردبیل با هماهنگی مدیران عامل کارخانجات و کارفرمایان روز سه شنبه بیستم شهریور ماه بصورت گسترده وباشکوه برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه روز سه شنبه سه کارخانه بزرگ تولیدی شیف صبح و سه کارخانه بزرگ تولیدی شیفت عصر شاهد برگزاری این رزمایش خدمت هستند، عنوان کرد: چاپخانه شیرانگار، کارخانه سیمان، آرتاویل تایر، آراکس، آرتا مد یا همان نساجی سبلان پارچه سابق و عمران کاران شاهد برگزاری این رزمایش شیفت ایثار بسیج کاگری استان اردبیل خواهند بود.

منوچهری بیان کرد: بیش از 300 کاگر بسیجی به همراه مدیران عامل و کارفرکایان در این رزمایش بزرگ خدمت سپاهیان محمد رسول الله 2 شرکت خواهند کر.

وی هدف از این رزمایش را ایجاد روحیه و امیدواری در بین تولید کنندگان، ملت و کشورهای دوست، انسجام داخلی و وحدت ملی دانست و تصریح کرد: دشمنان امروز باید بدانند که ملت ایران با تمام وجود و احاد مختلف مردمی اعم از قشر کاگری، اصناف وبازاریان و مردمی پشت ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی هستند و هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

به گزارش سبلان ما رزمایش خدمت شیفت ایثار بسیج کارگری در تدام رزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2 از مرحله دوم این رزمایش همزمان با سراسر کشور روز سه شنبه 20 شهریور ماه در شش کارخانه بزرگ استان اردبیل برگزار می شود.

 

********************

گزارش از مهدی همتی

********************

انتهای پیام/313/1/1