10:00 - 1397/08/13
کد خبر: 78783

لحظه به لحظه با روزاستکبار ستیزی در اردبیل؛

طنین مرگ بر آمریکا رساتر از همیشه/ غیرت ایرانی نقشه استکبار را نقش بر آب کرد/ مذاکره باآمریکا دامی برای ایران راهی برای نجات آمریکا+فیلم و عکس

دقایقی قبل راهپیمایی13 آبان در اردبیل با حضور پر شور مردم و طنین مرگ بر آمریکا در خیابانهای این شهر آغازشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،از صبح امروز همه خود را برای برپایی یک راهپیمایی عظیم آماده می کنند؛ دما هم‎اکنون در اردبیل 4 درجه بالای صفر است و پیش‌بینی‎ها از افزایش دما خبر می دهند.

ساعتی مانده به راهپیمایی13 آبان در اردبیل، خانواده های اردبیلی گروه گروه خود را به مسیرهای راهپیمایی می رسانند؛ حضور جوانان در این راهپیمایی پررنگ تر است.

هم اکنون فریاد "مرگ برآمریکا" و "مرگ بر استکبار جهانی"، "ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم"،  "حسین حسین شعار ما است شهادت افتخار ما است"، "ای رهبر آزاده آماده ایم آماده"،  "خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما" است در خیابانهای اردبیل طنین انداز شده است.

در شهر اردبیل راهپیمایی برادران از میدان باهنر آغاز و تا مصلی اردبیل ادامه خواهد داشت و خواهران نیز از میدان شریعتی راهپیمایی خود را آغاز کرده و خود را تا مصلی اردبیل می‌رسانند.

آیت الله اختری : آمریکا امروز درضعیف ترین شرایط خود قرار دارد/ ارزش دلار با مذاکره کم نمی شود

به نقل ازسبلان‌ما، حجت الاسلام محمد حسناختریدر جمع راهپیمایان 13 آبان در اردبیل با اشاره به شکست همه توطئه های آمریکا اظهار داشت: امروز مذاکره با آمریکا دامی برای ملت ایران و راهی برای نجات آمریکا از بن بست است.  

وی افزود: اگر کسی غیرت ایرانی دارد و به فکر مصالح کشوری و تامین منافع ایرانی است باید امروز هرگونه مذاکره با آمریکا را محدود کند چرا کهگفتگوی آمریکایی ها با ما برای  نجات آمریکای شکست خورده و به بن بست رسیده است و به خاطر  دفاع از منافع ملت ایران نیست.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد:  امروز به حول و قوه الهی عظمت و عزت مال ایران است و  در این شرایط مذاکره با آمریکایی که به هیج یک از توافق نامه هاو امضاهای خود پایبند نیست، و رئیس جمهور آن  منفورترین در نزد مردم دنیا است،  ایران اسلامی را ذلیل می کند. 

وی با تاکید براینکه برخلاف القائات برخی بی عقلان  ترسو امروز مذاکره با آمریکا نمی تواند مشکلات کشور را حل کند، بیان داشت: جوانان بدانند  آنروز که آمریکایی ها 58 هزار مستشار در ایران داشتند و آنهمه پایگاه نظامی نتوانسنتد در برابر ملت ایران کاری بکنند امروز هم یقینا کاتری از پیش نخواهند برد. 

اختری تصریح کرد: ارزش دلار با مذاکره با آمریکا کم نمی شود، بلکه با تولید بیشتر و کشاورزی خود کفا است است که میتوانیم  از ارزش دلار کم کنیم.

وی خاطر نشان کرد:  قطعا  با اتحاد و انسجام، پرهیز از اختلاف ، پیروی از رهبری و صبر عزت ، عظمت و پیروزی بزرگ تر در انتظار ماست.

فرماندار سرعین: امروز فریاد تنفر ملت ها از حکام کاخ سفید به گوش می‌رسد

راهپیمایی در سرعین از ساعت 10:30 و از میدان دانش آغاز شده و در مقابل مسجد جامع به پایان می رسد .

 حسن پور فرماندار سرعین راهپیمایی مردم و دانشجویان در روز ملی «مبـارزه با اسـتکبار را باشگوه دانست و گفت: امروز صدای فریاد تنفر ملت ها از حکام کاخ سفید به گوش می‌رسد .

 وی ادامه داد: به کوری چشم دشمن در چهل سالگی انقلاب جشن پیروزی انقلاب را هم با شکوه تمام برگزار خواهیم کرد.

 فرماندار نیر : مردم امروز انزجار خود را از آمریکای جنایتکاربه نمایش گذاشتند

علیپور فرماندار نیر در حاشیه  راهپیمایی  یوم الله 13 آبان اظهار داشت: بدخواهان نظام میخواهند جشن 40 سالگی  انقلاب اسلامی برگزار نشود  اما امروز مردم  به آنها می گویند که  این آرزو را به قبر خواهید برد.

وی ادامه داد: راهپیمایی13 آبان در دو نقطه از شهرستان نیر از ساعت 10:30 آغاز شده  است که امروز مردم این شهرستان  با حضور پرشور خود انزجار خود را از آمریکای جنایتکاربه نمایش گذاشتند.

راهپیمایی در شهر نیر از میدان بسیج تا  مقابل بانک ملی خواهد بود؛ در شهر کورائیم نیر راهپیمایی استکبار ستیزی از ساعت   10:30 آغاز شده  است.

 

حضور پرشور مشگین‌شهری‌ها در راهپیمایی 13 آبان

صبح امروز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی بزرگ 13 آبان با حضور پرشور مردم غیور و ولایتمدار مشگین شهری آغاز شد.

صمدی فرماندار مشگین شهر در جمع راه پیمایان ۱۳ آبان گفت:دولت آمریکا در ۴۰ سال گذشته همواره از مردم‌ ایران تودهنی خورده استونمیتواند بین مردم تفرقه ایجاد کند
وی افزود:به مردم شریف مشگین شهر قول میدهیم با تمام توان برای حل مشکلات و پیشرفت منطقه تلاش مضاعف خواهیم کرد.

 

 

حضور پرشور دانش‌آموزان اصلاندوزی در راهپیمایی 13 آبان

دانش‌آموزان اصلاندوزی از ساعاتی پیش از آغاز رسمی مراسم راهپیمایی 13 آبانماه در خیابان‌ها حضور پیدا کردند تا حماسه‌ای دیگر رقم بزنند.

 دانشجویان اردبیل دلار آمریکایی را پاره کردند

جمعی از دانشجویان اردبیل همزمان با راهپیمایی ضد استکباری سیزه آبان با پاره کردن دلار آمریکایی از مسئولین کشور خواستند تا این ارز را از سیستم  مالی کشور خارج کنند.

یک دانشجوی اردبیلی در حاشیه این اقدام به خبرنگار ما گفت: قسمتی از مشکلات اقتصادی کشور به ارز دلار آمریکایی بر می گردد که اگر مسئولان همت کرده  و این ارز به خصوص را که بیشتر مبادلات کشور با این ارز انجام می گیرد از معاملات خارجی کشور حذف کنند قطعا وضعیت بازار بهبود یافته و قیمت ها نیز به سرعت کاهش خواهند یافت.

دانشجوی رشته اقتصاد نیز به زمان صدر اسلام اسلام اشاره کرد و گفت: زمانی که رومیان مسلمانان را در مذیقه اقتصادی قرار داده و معامله با مسلمانان را تحریم کردند با تدابیر ائمه معصومین سکه اسلامی ابداع و کشورهای مسلمان با این سکه به داد و ستد پرداختند که کمر استکبار ان زمان شکسته شد.

وی از مسئولین کشور خواست تا با ابداع ارز کشورهای اسلامی برای همیشه سلطه ارزهای خارجی که باعث بروز مشکلات اقتصادی برای کشور می شوند را برای همیشه حل کنند.

یک دانشجوی دیگر نیز به راهکار اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ما همیشه راهکارهای خوبی برای حل بحران داریم بطوریکه همین تدبیر اقتصاد مقاومتی تحسین همگان را برآورد اما متاسفانه در بدنه دولت با کم توجهی روبه رو شد که اگر چنانچه مسئولین در این مورد جدیت به خرج دهند مشکلات اقتصادی کشور نیز به سرعت برطرف خواهد شد.

برای مشاهده تصاویر بیشتر از راهپیمایی مردم استان اردبیل در 13 آبان رااینجا روی خبرگوشه ای از حماسه شکوهمند یوم الله 13 آبان در اردبیل از قاب دوربینکلیک کنید.

 فیلم حماسه بزرگ مردم اردبیل در روز استکبار ستیزی رااینجاببنید.

 

 

انتهای پیام/