15:04 - 1397/08/16
کد خبر: 78837

استاندار اردبیل:

70 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه اردبیل افزوده می شود

استاندار اردبیل گفت: اعتبارات حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل با افزایش 4 برابری همراه شده و به سقف 70 میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اکبر بهنامجو پیش از ظهر امروز در سفر به شهرستان خلخال و دیدار با با امام جمعه این شهرستان اظهار کرد: اعتبارات حوزه راه وشهرسازی استان اردبیل 4 برابر شده و به سقف 70 میلیارد تومان رسیده و این در شرایطی است که در سال گذشته این اعتبارات تنها 16 میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به وجود بیش از 130 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل، افزود: پروژه «خلخال- کلور- درام» و «شال- ماجولان- ماسوله» در اولویت ساخت بوده و پروژه «خلخال- کلور- درام» به تنهایی در سال جاری 19 میلیارد تومان اعتبار دارد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر پروژه ازناو خلخال، پل معلق، مجموعه تفرجگاهی اندبیل و چندین پروژه در حال پیگیری بوده و با تکمیل این زیرساخت‌ها شهرستان خلخال در حوزه راه‌ و گردشگری متحول خواهد شد.

بهنام‌جو تأکید کرد: در تیم اجرایی استان اردبیل هیچ بحث حاشیه‌ای وجود ندارد و باید مدیران امورات محوله را با جدیت پیش ببرند.

استاندار اردبیل در ادامه از تصفیه خانه بزرگ شهر خلخال که اولین پروژه BOT استان اردبیل با سرمایه گذاری بیش از 40 میلیارد تومانی بخش خصوصی است بازدید کرد و افزود: این پروژه در حال حاضر با بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است.

استاندار اردبیل در بازدید از پروژه راه اصلی خلخال به اسالم نیز که قبلا راه فرعی بود گفت: این جاده نیز با صرف اعتبار بیش از 13 میلیارد تومان به طول 18 کیلومتردر حوزه استحفاظی شهرستان خلخال به راه اصلی تبدیل شده است.

به گزارش سبلان ما؛ استاندار اردبیل قبل از عزیمت به بخش شاهرود در سه راهی خلخال به مجره از تابلوی روز شمار ساخت «جاده خلخال - کلور - درام» که  توسط بخش خصوصی با هزینه 24 میلیون تومان به صورت اتوماتیک در حال روزشماری است بازدید کرده و در ادامه به منظور بازدید از جاده «خلخال - کلور - درام» و «خلخال - شال - ماجولان - ماسوله» عازم شهر کلور در بخش شاهرود شد.

 

انتهای پیام/