18:12 - 1397/09/26
کد خبر: 79352

امام جمعه شهرستان نیر؛

دانشجویان ثابت کردند در شرایط سخت، پشتیبان انقلاب هستند

امام جمعه شهرستان نیر در جمع دانشجویان با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف و نفوذ در دانشگاه ها، گفت: قبل از انقلاب اجازه شکوفایی نبوغ و استعداد دانشجویان در کشور داده نمی شد اما بعد از انقلاب اسلامی دانشجویان در عرصه های مختلف استعداد های خود را به رخ جهانیان کشاندند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، عصر امروز جمعی از دانشجو معلمان شهرستان نیر با حضور در دفتر حجت الاسلام  مقدسی سالروز وحدت حوزه و دانشگاه را گرامی داشتند.

امام جمعه شهرستان نیر در این دیدار گفت: حوزه های علمیه و دانشگاه ها برای کشور بسیار مهم هستند و به برکت انقلاب اسلامی حوزه و دانشگاه جهش خوبی داشته است‌.

وی با اشاره به اهمیت دانشجو و  دانشگاه از دیدگاه امامین انقلاب اسلامی اظهار داشت: به ایثار و شهامت  شهدای دانشجو افتخار می کنیم چراکه در شرایط سخت انقلاب با ندای لیبک به فرمان حضرت امام (ره) به دشمنان انقلاب پاسخی کوبنده دادند‌.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نیر تصریح کرد : قبل از انقلاب اجازه شکوفایی نبوغ و استعداد دانشجویان در کشور داده نمی شد اما  بعد از انقلاب اسلامی دانشجویان در عرصه های مختلف استعداد های خود را به رخ جهانیان کشاندند.
 مقدسی با اشاره به تلاش دشمنان برای تضعیف و نفوذ به دانشگاه ها ، ابراز داشت: با وجود تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به دانشگاه ها ، اما ملت ایران به خصوص قشر جوان و دانشجو در برابر تهدیدات و نقشه های شوم دشمنان بصیر و آگاه هستند.

وی نقش و جایگاه معلمی در بین آحاد  ملت ایران مهم دانست و گفت : معلم امانتدار جامعه برای تربیت نیروی انسانی کشور می باشد و باید در شرایط کنونی دانشجو معلمان خود را با کوله باری از علم و معرفت خود را برای این جایگاه مهم آماده کنند‌.

مهدی اصلانی مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانشجو ، شهدا را مایه عزت و افتخار ملت ایران دانست .

وی گفت: از دیدگاه رهبری معظم انقلاب دانشگاه فرهنگیان بسیار مهم بوده و مرکز ثقل نظام آموزش و پرورش محسوب می شود.

انتهای پیام/ج