12:17 - 1397/10/22
کد خبر: 79701

در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انجام شد؛

نمایشگاه هنری دونالد سلمان در اردبیل برپا شدفیلم + عکس

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با آغاز هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی نمایشگاه دونالد سلمان از آثار سید مسعود شجاعی طباطبائی در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل برپاشد.

امیر رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، اظهارداشت: این نمایشگاه بخشی از مراسم افتتاحیه هنرواره که به میزبانی استان اردبیل برگزار می شود برای نشان دادن تحریف تاریخ و واقعیت های از رژیم پهلوی انجام می شود.

رجبی با اشاره به اینکه نمایشگاه مجموعه آثار ارزشمند کاریکاتور، کارتون و ورکشاپ که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایاران را درچهل سال گذشته را نشان می دهد در هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی برپا می شود افزود: هدف نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی و نشان دادن چهره منفور و استکبار جهانی امریکا، اسرائیل و عربستان است.

وی از حضور 40 هنرمند از سراسر کشور در بخش ورک شاپ و کاریکاتور هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی در اردبیل خبرداد و افزود: همه این هنرمندان از بین بیش از 60 هنرمند برتر با توجه به رزومه و فعالیت های این هنرمندان انتخاب شدند.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: بخش ورک شاپ و کاریکاتور که در قالب کارگاه علمی و به مدت دو روز در حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد و بخش های دیگر نیز در اواسط بهمن ماه به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

نقشه شوم دشمنان را باید از زبان بین المللی کاریکاتور بیان کرد

مدیر تجسمی حوزه هنری و کاریکاتوریست کشور گفت: زبان کاریکاتور یک زبان بین المللی است و بهترین زبان برای نشان دادن چهره منفور و شوم دشمنان برای کل جهان است.

سید مسعود شجاعی طباطبائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما اظهار داشت: نمایشگاه کاریکاتور که از آثار چندین ساله خود می باشد نشانگر استکبارستیزی رژیم آل صعود، امریکا و اسرائیل طی سالیان گذشته در منطقه و خاورمیانه می باشد.

شجاعی طباطبائی با اشاره به اینکه نمایشگاه دوناد سلمان که هدف نشان دادن فعالیت این دو کشور و نشان دادن چهره منفور دونااد ترامپ رئیس جمهور امریکا و سرکرده های رژیم آل صعود می باشد به مدت دو روز در مجمتع فرهنگی هنری فدک اردبیل و همزمان با افتتاح هنرواره ملی انقلاب اسلامی برپاشد افزود: امیدواریم بتوانیم با چنین نمایشگاه های انقلابی زبان هنر بتوانیم چهره مستکبر و ظالمانه استکبارهای جهانی به دنیا نشان دهیم.

وی با بیان اینکه استان اردبیل میزبانی خوبی را تاکنون در بخش اول هنرواره ملی انقلاب اسلامی روایت ایرانی داشته است افزود: این هنرواره ملی کاملأ مردمی می باشد و یک حرکت خوب و انقلاب در عرصه هنر برای نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته و نشان دادن چهره استکبار جهانی برای نسل جدید جامعه است.

 

گزارش وعکس از مهدی همتی

 

انتهای پیام/ ه